گزارش باشگاه خبرنگاران از اخرین اتفاقات تبریز؛

متهم گریخت، اما اعتراف کرد / متهم پرونده تبریز قلابی است!؟ / مسعود مزروعی حتی دیپلم هم ندارد

پرونده اتفاقات تبریز کماکان در حال بررسی است و انگار به جز داور دیدار و رئیس دپارتمان متهم دیگری هم دارد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛فردی در شبکه های اجتماعی مدعی شده است که اتفاقات تبریز را وی رقم زده است و البته این متهم از صحنه گریخت اما پس از چند روز بسیار راحت و به قول امروزی‌ها ریلکس گفته است:من از شاگردان مدیر عامل سپاهان هستم و پروژه های زیادی را با وی کار کرده ام و شاید این هم یک پروژه دیگر باشد.

البته این اظهاراتی است که برخی رسانه ها به آن پرداختند و ما هم بنابر رسالت خبری با مدیر عامل سپاهان تماس گرفتیم تا در این باره با وی گفتگو کنیم و البته جواب خلیلیان مدیر عامل سپاهان در این باره در یک جمله خلاصه شد "این اتهام آنقدر سخیف است که در موردش حرفی نخواهم زد."

و البته در این بین این اظهارات اقای "م م" کمی عجیب به نظر می رسد و به نظر می توان آنرا غیر واقعی تلقی کرد، اما تحقیق و تفحص به عهده مراجع ذیربط است اما متهمی که گریخته نیازی به اعتراف ندارد...

جالب تر اینکه این فرد مدعی شده به تمامی پیام های توهین آمیز جواب می دهم و این حق مردم است که واقعیت را بدانند.


و اما بقیه ماجرا با پی گیری های باشگاه خبرنگاران...

افشای پشت پرده پرونده تبریز در باشگاه خبرنگاران:

متهم پرونده تبریز قلابی است/ مسعود مزروعی حتی دیپلم هم ندارد

مسعود مزروعی‌ فردی است که خود را عامل اتفاقات تبریز معرفی کرده است.

امروز در تماس با شخصی به نام مسعود مزروعی که متهم پرونده اقشار نتیجه دروغین بازی تراکتور سازی و نفت بوده از جزئیات این موضوع سوال کردیم.

این شخص با نام مسعود مزروعی متولد 1372 است و معتقد است با این سن و سال نمی‌توانم سال 75 شاگرد خلیلیان مدیر عامل سپاهان در اصفهان باشم  لذا من هنوز نتوانستم دیپلم خود را بگیرم چه رسد به اینکه تحصیلات دانشگاهی را به پایان برسانم در روزهای اخیر مزاحم تلفنی زیاد داشته‌ام و احساس می‌کنم شخصی از نام من سوء استفاده کرده است و یا شاید  تشابه اسمی وجود داشته باشد اما شماره تلفن من در سایت‌ها موجود است و در این مورد شکایت دارم و باید پیگیری کنم.

و البته مزروعی مورد نظر طبق اطلاع و انتشار برخی رسانه ها در اصفحان قضایای دیگری دارد و برای دیدن خبر فوق اینجا کلیک کنید.


گزارش:اکبر باقری

انتهای پیام/
برچسب ها: تبریز ، متهم ، تراکتورسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار