مشاور عالی سازمان سنجش در کفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی از فردا آغاز می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت نام دوره آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 94 در روز یکشنبه سوم خردادماه آغاز می‌شود.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران افزود: ثبت نام دوره آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 94 در روز یکشنبه سوم خردادماه آغاز و در روز یکشنبه 10 خرداد ماه پایان می‌یابد. 

وی در ادامه گفت: دفترچه راهنمای ثبت نام انتخاب رشته این آزمون از ساعت 18 امروز شنبه دوم خرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و ظرفیت پذیرش دانشجو در 3هزار و 603 کدرشته محل جمعا 210 هزار و 823 نفر می‌باشد. 

وی اظهار داشت: پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود و داوطلبان لازم است به وسیله کارتهای عضو شبکه بانکی شتاب به پرداخت الکترونیکی که با آن فعال می‌باشد با مراجعه به سایت سنجش کشور و با پرداخت 200 هزار ریال به عنوان فرم ثبت نام شرکت در آزمون نسبت به ثبت نام اقدام کنند. 
همچنین داوطلبانی که علاقمند به گرایش رشته تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت نام به پرداخت مبلغ 40 هزار ریال برای دوره‌های مذکور اقدام نماید. 

وی در پایان گفت: در تعدادی از رشته‌های امتحانی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) و در تعدادی از طریق آزمون پذیرش صورت خواهد گرفت.داوطلبان متقاضی هر یک از کد رشته امتحانی با آزمون و سوابق تحصیلی (بدون آزمون) لازم به ذکر است آزمون مذکور در بعد از ظهر جمعه 16 مرداد ماه در حوزه امتحانی مربوطه برگزار خواهد شد. 



انتهای پیام /  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.