خلیلیان در گفتگوی اختصاصی باشگاه خبرنگاران:

اظهارات مزروعی علیه من پوچ و ضعیف است/ فرهنگ استقلالی‌ها قاپ زدن مربی نیست

طبق شنیده‌ها مدیر عامل سپاهان یکی از عوامل ایجاد شایعه در اواخر بازی تراکتور سازی – نفت تهران شناخته شده است.

اظهارات مزروعی علیه من پوچ و ضعیف است/ فرهنگ استقلالی‌ها قاپ زدن مربی نیستمهرزاد خلیلیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اظهارنظر فردی به نام مزروعی درباره ایجاد شایعه‌ در اواخر بازی تراکتورسازی توسط من بسیار ضعیف و پوچ است و درباره این موضوع ارزش صحبتی نمی‌کنم.

** به عیادت فرکی می‌روم

خلیلیان درباره وضعیت فرکی بیان کرد: طی تماس تلفنی با  فرکی متوجه شدم که وی درد زانویش به کمرش منتقل شده است و استراحت مطلق می‌کند بر این اساس فردا به عیادت فرکی می‌روم تا علاوه بر احوالپرسی وضعیت مربیگری فصل آینده‌اش هم جویا شوم.

** به دنبال جلب نظر فرکی برای فصل آینده هستم

وی تصریح کرد: فرکی مربی رسمی سپاهان است و تا فصل آینده هم با ما قرار داد دارد همچنین دیدگاه سبحانی مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان این است که نظر فرکی را برای فصل آینده جلب کنیم و وی در سپاهان بماند.

 ** تمام تلاشمان را برای حفظ فرکی می‌کنیم

 مدیر عامل سپاهان بیان کرد: فرکی توانمندی‌های فنی تیم شناخت کامل دارد و جزئیات و زوایای تیم را به خوبی می‌داند همچنین وی توانسته تیم سپاهان را قهرمان کند و سرمایه کشور و سپاهان است  بر این اساس ما تمام تلاشمان را برای حفظ فرکی انجام می‌دهیم.

** پیشنهاد استقلال به فرکی ، گمانه زنی رسانه‌ها است

خلیلیان درباره اینکه فرکی گزینه مربیگری استقلال است عنوان کرد: این موضوع گمانه زنی برخی از رسانه‌ها است باشگاه استقلال هیات مدیره قدرتمندی دارد و فرهنگ استقلالی‌ها به این صورت نیست که مربی تیم دیگر را قاپ بزنند.

** لیست مازاد و خرید از فرکی می‌گیریم

وی در مورد لیست مازاد و خرید باشگاه سپاهان بیان کرد: پس از اینکه وضعیت مربیگری فرکی در سپاهان مشخص است آن وقت لیست مازاد و خرید را از این مربی می‌گیریم تا تیم قدرتمندی را برای فصل بعد تشکیل دهیم.

** اعتراضمان را به سازمان لیگ اعلام کردیم

خلیلیان در مورد  هزینه اعلام شده لیست‌ها توسط تاج اظهار داشت: ما اعتراضمان را طی نامه‌ای نسبت به این موضوع به سازمان لیگ اعلام کردیم به هر حال این موضوع آنقدر خنده دار بود که تاج هم خنده‌اش گرفت.

وی دار ادامه عنوان کرد: هزیه های اعلام شده صحت ندارد و ما شواهد و مدارک لازم را برای اثبات این موضوع داریم همچنین مسئولان سازمان لیگ هم عذرخواهی  و بیان کردند که به زودی اشتباه‌ صورت گرفته را اصلاح می‌کنند.

** اشتباه سازمان لیگ عمدی نبوده است

خلیلیان تصریح کرد: در ابتدا بعد از شنیدن این موضوع ناراحت شدم اما بودجه استقلال خوزستان و فولاد هم همانند تیم ما اعلام شده بود و فهمیدم که این اشتباه سه,ی بوده و عمدی در کار نبوده است.

وی درباره برنامه سپاهان برای فصل آینده گفت: تمرینات تیم تقریبا از یک ماه دیگر آغاز می‌شود تا آماده بازی های فصل آینده شویم.

** ورزشگاه نقش جهان ظرف 18 ماه تکمیل می‌شود

وی در پایان درباره وضعیت ورزشگاه نقش جهان خاطر نشان کرد: ملاقات با استاندار در این زمینه داشتیم و سبحانی مدیر عامل  فولاد مبارکه سپاهان به شدت پیگیر این موضوع و اعتبارات خوبی برای تکمیل این ورزشگاه در نظر گرفته است اگر طبق برنامه پیش رویم ظرف 18 ماه ورزشگاه نقش جهان تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار