محتشمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

جبهه اصلاح‌طلبان از انتخابات استانی مجلس دهم حمایت می‌کند/ دوشنبه آینده؛ زمان برگزاری جلسه شورای جبهه اصلاح‌طلبان

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان گفت: این جبهه کماکان از انتخابات استانی مجلس دهم حمایت می‌کند و توصیه ما این است که دولت تلاش کند تا قانون استانی‌شدن انتخابات در مجلس به تصویب برسد.

مجید محتشمی رئیس جبهه اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران درباره تشکیل شورای راهبردی اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اطلاع کاملی از اهداف شورای راهبردی موسوی لاری ندارم که این شورا چه اهدافی دارد و چه اقداماتی برای انتخابات مجلس دهم انجام خواهد داد.

وی در ادامه با بیان اینکه این شورا با هدف ساماندهی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم ایجاد شده است، افزود: البته انتخابات مجلس دهم نیازمند ساماندهی است و این شورا نقش ساماندهی اصلاح‌طلبان را در این مسئله ایفا می‌کند، ما نیز کماکان اصرار بر ایجاد جبهه واحد اصلاح‌طلبی داریم.

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان اضافه کرد: اگر شورای راهبردی موسوی لاری بتواند به انتخابات ورود پیدا کند، انسجام، تعامل، تفاهم و اتحاد را در مجموعه اصلاح‌طلبان برای مجلس دهم ایجاد خواهد کرد.

محتشمی در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان اینکه باید ساختار استانی برای اصلاح‌طلبان هر استان با حضور تشکل‌های اصلاح‌طلب تشکیل شود تا در جهت انتخاب کاندیداهای مورد نظر اقدام کنیم، تصریح کرد: جبهه اصلاح‌طلبان، کماکان از انتخابات استانی مجلس دهم حمایت می‌کند و توصیه ما این است که دولت تلاش کند تا قانون استانی‌شدن انتخابات در مجلس به تصویب برسد.

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان همچنین با بیان اینکه جلسات شورای جبهه اصلاح‌طلبان قرار است اول هر ماه تشکیل شود، خاطرنشان کرد: جلسه خردادماه این شورا دوشنبه هفته آتی مصادف با 11 خردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، یک حلقه ۱۰۰ نفره متشکل از شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای راهبردی برای انتخاب نامزدهای اصلاح‌طلب جهت دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است. 

شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات، شورای هماهنگی و شورای راهبردی کمیته شناسایی، مسئولیت انتخاب نامزدهای اصلاح‌طلبان را برعهده دارد. 

شایان ذکر است؛ شورای مشورتی متشکل از ۸۲ شخصیت اصلاح‌طلب و در شورای هماهنگی نیز دبیران برخی احزاب اصلاح‌طلب حضور دارند؛ همچنین ریاست شورای راهبردی انتخابات را عبدالواحد موسوی لاری برعهده گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار