مشهد؛

طغیانی که سه خودرو را بلعید

طغیان رودخانه منتهی به سد کارده در روز گذشته باعث به محاصره درآمدن تعدادی از شهروندان و غرق شدن سه خودرو شد.

به گزارش طغیانی که سه خودرو را بلعیدگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، در حالی که بسیاری از شهروندان مشهدی در آخرین روز پایانی هفته در حاشیه رودخانه سد کارده به سپری کردن اوقات فراغت خود در دامن طبیعت مشغول بودند طغیان این رودخانه ضمن به محاصره درآوردن شهروندان سه خودرو را نیز بلعید.

این حادثه غیر مترقبه که عصر روز گذشته در حوالی روستای آل و در ۶۰ کیلومتری مشهد اتفاق افتاد موجب شد تا به دلیل حجم زیاد سیلاب تا پاسی از شب با حضور نیروهای جمعیت هلال احمر و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مشهد عملیات امداد رسانی به درازا کشیده شود.

در همین رابطه مدیر حوزه دو عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در طغیان روز گذشته رودخانه سد کارده ۱۰۰ نفر به دلیل جاری شدن سیلاب به محاصره در آمدند که به منظور کمک به افراد محاصره در سیل نیروهای امدادی از ۴ ایستگاه آتش‌نشانی مشهد به محل حادثه اعزام و  افراد در محاصره سیل را نجات دادند.

مجید شادی بیان کرد: طغیان این رودخانه خوشبختانه به دلیل عکس العمل به موقع شهروندان و پناه آوردن به ارتفاعات هیچ تلفات جانی در بر نداشت اما جریان آب موجب غرق شدن سه خودروی سواری شد.

وی افزود: سیلاب بخشی از جاده منتهی به روستای سد کارده را تخریب کرد و عملیات امداد رسانی که تا پاسی از شب گذشته ادامه داشت خوشبختانه با موفقیت به پایان رسید.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.