دبیر انجمن تکواندو ناشنوایان:

سطح تیم ملی بانوان با جذب 2 تکواندوکار رشد کرده است

رضا خانی، گفت: سطح تیم ملی تکواندو بانوان با حضور دو تکواندوکار با تجربه رشد کرده است.

سطح تیم ملی بانوان با جذب 2 تکواندوکار رشد کرده استرضا خانی، دبیر انجمن تکواندو ناشنوایان درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات آسیا، اقیانوسیه 2015 چین‌تایپه در سه وزن المپیکی برگزار می‌شود، پنج‌شنبه 31 اردیبهشت ماه مسابقات انتخابی وزن نخست المپیک را برگزار کردیم. محمد کاظم‌زاده از استان گیلان در وزن نخست 58 کیلوگرم انتخاب شده است.

وی ادامه داد: وزن دوم المپیکی 58 تا 68- کیلوگرم است بهزاد امیری از استان اصفهان و میثم عابدی از استانتهران در وزن سوم 68 تا 80- کیلوگرم انتخاب و عازم رقابت‌های آسیا، اقیانوسیه 2015 چین‌تایپه می‌شوند.

خانی افزود: پیش از حذف وزن چهارم قرار به اعزام تیم ملی با چهار ملی‌پوش بوده است متأسفانه بدلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد شرکت کنندگان در این وزن، تیم ملی با 3 تکواندوکار آقا در اوزان 58 کیلوگرم، 58 تا 68- و 68 تا 80- شرکت می‌کنند.

** اوزان تیم ملی بانوان قطعی شده است

خانی افزود: تیم ملی بانوان نیز همراه با مردان تکواندوکار عازم رقابت‌ها می‌شوند تیم ملی بانوان در 2 وزن المپیکی 49 کیلوگرم و 40 تا 57- کیلوگرم شرکت و به مصاف حریفان می‌روند.

دبیر انجمن ادامه داد: اوزان تیم ملی تکواندو در مسابقات آسیا، اقیانوسیه قطعی و برگزار می‌شود اما احتمال اینکه وزن سوم المپیکی مردان همانند وزن چهارم از مسابقات حذف شود، بسیار است، البته تاکنون این موضوع قطعی شده است ولی احتمالش وجود دارد.

** مردان سطح فنی رضایت‌بخشی دارند

خانی ادامه داد: اردوهای تیم ملی مردان شهریور ماه برپا می‌شود مردان تکواندوکار سطح مناسبی دارند از اینرو در استان‌های مربوطه تمرینات آمادگی انجام می‌دهند.

وی افزود: بعضی از تکواندوکاران نیز با هماهنگی مسئولین استان‌هایشان در لیگ کشور همراه با تکواندوکاران شنوا شرکت می‌کنند حضور ناشنواها در لیگ، سطح آمادگی و آن‌ها را برای حضور در رقابت‌های آسیایی افزایش می‌دهد.

دبیر انجمن ادامه داد: تیم ملی بانوان برخلاف مردان تکواندوکار دچار ضعف‌هایی هستند بانوان برای حضور پرقدرت در رقابت‌های آسیایی نیاز به تمرینات و برپایی اردوهای بیشتر و منظمی دارند. 

وی افزود: اردوهای تیم ملی بانوان هفته‌ی آینده برپا می‌شود سپس ملی‌پوشان پس از استراحت و انجام فرایض دینی – عبادی در ماه رمضان اردوهای آمادگی را تا شروع رقابت‌ها برپا می‌کنند.

دبیر انجمن ادامه داد: سطح فنی تیم ملی بانوان با حذف مریم خدابنده از تهران و مرضیه خوش خوش‌اهواز از استان فارس رشد و ارتقاء یافته است مرضیه خوش‌اهواز در وزن اول و مریم خدابنده در وزن دوم المپیکی به مصاف حریفان می‌روند.

** شانس کسب مدال در اوزان مختلف داریم

وی افزود: تیم ملی مردان در سه وزن المپیکی شانس کسب مدال دارد امیدواریم عملکرد ملی پوشان در مسابقات طبق پیش‌بینی‌های انجام شده باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزن ، گیلان ، انتخاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار