با صدور بیانیه‌؛

انصارالله یمن جنایت صورت گرفته در مسجد شیعیان عربستان را محکوم کرد

انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای جنایت صورت گرفته در مسجد شیعیان عربستان را محکوم و تاکید کرد، تفکر طایفه‌ای آل‌سعود زمینه‌ساز این جنایت‌هاست.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، شورای سیاسی گروه «انصار الله» یمن عملیات تروریستی علیه نمازگزاران در مسجد امام علی (ع) را در منطقه «القدیح» شهر «قطیف» عربستان سعودی محکوم کرد.

شورای سیاسی انصار الله با صدور بیانیه ای در این خصوص اعلام کرد انصار الله به شدت این اقدام جنایتکارانه را محکوم و تاکید می کند این اقدام در راستای تلاش ها برای هدف قرار دادن کسانی صورت می گیرد که خواهان آزادی، عدالت و مساوات در داخل مردم عربستان سعودی هستند.

این گروه در ادامه این بیانیه افزود: انصار الله تاکید می کند که گروه های تروریستی با اهداف سیاسی خاص و طرح های مشکوک، تلاش می کنند مردم عربستان را هدف و امنیت و ثبات آنها را متزلزل کنند. تفکر طایفه‌ای که رژیم سعودی و ابزارهای آن در پیش گرفته اند، زمینه و بستر را برای اجرای این اقدامات جنایتکارانه فراهم می کند، اقداماتی که در جهت طرح های سازمان های جاسوسی جهانی قرار دارد و برخی وابسته های منطقه ای آنها از طریق این گروه های تروریستی -که هیچ ارتباطی به دین ندارند و بلکه مخالف آموزه های دینی و کتب الهی هستند- مجری آن هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار