مشحون: از همه نخبگان دعوت می کنم/ تیم ملی 50 درصد هم شانس المپیک ندارد

رئیس فدراسیون بسکتبال بعد از انتخاب دوباره در مجمع انتخاباتی گفت: از تمام نخبگان بسکتبال دعوت می کنم و برای تیم ملی بسکتبال نیز مربی ایرانی انتخاب می کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال که در رقابت انتخاباتی صبح امروز برای چهارمین بار به ریاست فدراسیون انتخاب شد بعد از این انتخاب گفت: اگر وزارت ورزش صلاح بداند به جای مربی خارجی از یک مربی ایرانی استفاده می کنیم. در حال حاضر تیم ملی 50 درصد هم شانس صعود به المپیک را ندارد اما نباید از نداشته های خود صحبت کنیم.

وی ادامه داد: اولین برنامه ام این است که از تمام نخبگان و افراد ارزشمند این رشته دعوت کنم. نامزدهای دیگر حرف هایی زدند که برای 3 فدراسیون زیبا بود. از تمام آنهایی که امکانات و توانایی دارند برای همکاری با فدراسیون دعوت می کنم.

مشحون گفت: علیرغم اینکه می گفتند که کاغذ سفید برنامه نمی شود، اوضاع با کاغذ سفید این شد اگر چهار خط هم اعلام می کردیم، چه اتفاقی می افتاد؟

رئیس فدراسیون بسکتبال با انتقاد از صحبت هایی که مطرح شد گفت: من گزینه وزارت ورزش نیستم اما در صورتی که گزینه باشم هم به آن افتخار می کنم.

وی از صحبت های دولو در مورد صغرسنی بودن یکی از بازیکنان تیم ملی نوجوانان نیز شکایت کرد و ریاست خود را پاک دانست.

مشحون در جریان صحبت های انتخاباتی خود نیز گفته بود که منکر اشتباهات گذشته نیست. در 6 ماه گذشته روی نقاط ضعف خود کار کرده است و از این نقاط ضعف بهره برداری می کند.
برچسب ها: مشحون ، بسکتبال ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار