عالیشاه: در دیدار برگشت جان می‎دهیم تا ببریم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:در دیدار برگشت مقابل تیم فوتبال الهلال جان می‎دهیم تا ببریم .

امید عالیشاه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما در دیدار رفت مدیون هواداران هستیم.خیلی لطف کردند و کار را برای ما راحت کردند. بازیکنان هم به خاطر دل همین هواداران توانستند سنگ تمام بگذارند و بازی را ببرند، اکنون نیمی از راه را رفته‌ایم و در ریاض نیاز به این داریم تا نتیجه خوبی کسب کنیم و به جمع هشت تیم راه یابیم و افتخاری برای فوتبال ایران و خصوصا باشگاه پرسپولیس کسب کنیم.

وی تصریح کرد: مطمئنا پیروزی یک بر صفر مقابل الهلال نمی‌تواند نتیجه خوبی باشد اما مهم این است که ما از حریف جلو هستیم و شرایط بهتری داریم. می‌توانیم از تک گل‌ خود حفاظت کنیم و در ضدحملات نیز اگر موفق به گلزنی شویم کار را به سود خودمان تمام می‌کنیم. چون در این صورت آنها بایدسه گل بزنند که خیلی بعید به نظر می‌رسد بتوانند از پس سرخپوشان پایتخت برآیند.
 
وی افزود: بازیکنان تیم از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارند و این مساله کمک زیادی به ما در دیدار برابر الهلال خواهد کرد. به نظرم الهلال قویترین تیم آسیا و قویترین تیمی بود که در این مدت با آنها بازی کردیم. تیمی خوب و کاملا تاکتیکی که پرسپولیس را در همین بازی رفت هم اذیت کرد میتوان گفت که آنها فوق العاده قوی بودند و جان ما را گرفتند. امیدوارم با یک ریکاوری خوب برای  دیدار برگشت آماده شویم و نتیجه مناسب را کسب کنیم.
 
وی یادآور شد:هواداران نشان دادند که پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا است و ما تیم بزرگی هستیم و من تبریک می‌گویم به همه هواداران این تیم و باید بگویم هر چه داریم از حضور و حمایت آنهاست.
 
عالیشاه تاکید کرد: ما تنها قولی که می‌توانیم به هواداران بدهیم این است که با تمام وجود و جان‌مان در دیدار برگشت حاضر خواهیم شد و تا دقیقه پایانی نیز مبارزه خواهیم کرد، همانطور که در دیدار رفت موفق شدیم در دقیقه 94 گل بزنیم آنجا جدا هر نتیجه‌ای تا آخرین لحظه  
تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار