سومین مانور تخلیه امن در منطقه 3 انجام شد

رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه 3 گفت: مانور اطفاء حریق و آمادگی در برابر زلزله با هماهنگی ستاد مدیریت بحران برگزار شد.

محمدرضا گودرزی رئیس ستاد مدیریت بحران در گفت‌‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به اجرای مانور تخلیه امن در سطح منطقه اظهار کرد: با توجه به ریزش پل‌ها، فرو نشست بزرگراه‌ها و همچنین زمین گیر شدن سازمان‌های امداد رسان در 12 ساعت اولیه زلزله فرضی 2.6 ریشتری امکان کمک‌رسانی توسط نیروهای امدادی، امنیتی و اورژانس که می شود، تمامی فعالیت‌های امدادرسانی توسط نیروهای داوطلب محله صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: مانور بزرگ اظفاء حریق و آمادگی در برابر زلزله با حضور ستاد مدیریت بحران منطقه و سازمان هایی همچون آتش‌نشانی، هلال احمر، برق، آب و فاضلاب گاز در ساختمان اداری بیمارستان قلب شهید رجایی انجام شد.

گودرزی با اشاره به مانور زلزله فرضی، به منظور اطفاء حریق، تخلیه امن و اسکان اضطراری در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه افزود: پزشکان و پرسنل بیمارستان، عملیات امداد و نجات، اطفاء حریق و برپایی بیمارستان هوایی توسط پرسنل بیمارستان صورت گرفت.

وی ادامه داد: این مانور به منظور ارتقای سطح آمادگی بیمارستان رجایی در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه و همچنین آموزش‌های مهارت‌های علمی و عملی و ارتقا فرهنگ ایمنی و ایجاد همکاری در مواجه با بحران، مانور تخلیه اضطراری برگزار شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مانور ، تخلیه ، منطقه3 ، امن ، گودرزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار