حجت‌الاسلام غفوری:

شهادت شیخ نمر سیر فرو پاشی آل‌سعود را سریعتر می کند

مدیر حوزه‌های علمیه استان تهران گفت: اگر حکم شیخ نمر اجرا شود قیامی در کشور عربستان به وقوع می‌پیوندد که سیر فرو پاشی هرچه سریع‌تر آل‌سعود می‌شود.

حجت‌الاسلام غفوری در گفتگو با خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقش شیخ نمر اظهار داشت: آیت‌الله شیخ نمر یک روحانی و عالم برجسته بوده و طبیعتاً حوزه‌های علمیه در برابر خطراتی که برای روحانیون شیعه و سنی در دنیا می‌افتد عکس‌العمل نشان می‌دهند.

وی افزود: ایشان یک عالم دینی است و در برابر آل‌سعود و صهیونیست بین‌المللی و امریکای جنایتکار، به دفاع از ملت جزیرة‌العرب، قیام کرده و در جهت منافع شیعه و سنی عربستان فعالیت می‌کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان تهران ابراز داشت: انگیزه آل‌سعود از این اقدام خاموش کردن مشعل هدایت‌گری این عالم برجسته دین است، تا جلوی حرکت ملت جزیرة‌العرب را علیه حاکمان ناپاک آل‌سعود بگیرد.

حجت‌الاسلام غفوری اضافه کرد: اگر حکم ایشان اجرا شود سبب بیداری ملت عربستان شده و بنابر فرمایش حضرت امام که می‌فرمودند، بکشید ما را ملت ما بیدارتر خواهند شد، با جاری شدن خون این مبارز، فروپاشی و ریشه‌کن شدن آل‌سعود به سرعت انجام می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.