یعقوبی در گفت‌وگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

کاهش خسارات ناشی از بارندگی با احداث کانال سرخه حصار

مدیر عامل شرکت خاکریز آب معاونت فنی و عمران شهرداری تهران گفت: با احداث کانال کمکی سرخه حصار، خسارات ناشی از کمبود ظرفیت این کانال در زمان بارندگی فصلی از بین می‌رود.

علیرضا یعقوبی مدیر عامل شرکت خاکریز آب معاونت فنی و عمران شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به  پیشرفت عملیات پروژه احداث کانال کمکی سرخه حصار اظهار کرد: کانال کمکی سرخه حصار به طول 2400متر، از میدان بسیج تا پل دولت آباد ادامه دارد.

وی افزود: در فاز نخست این پروژه حدود 1600متر عملیات خاک برداری، 715 متر عملیات کف سازی و 470 متر عملیات دیواره سازی انجام شده است، همچنین 130متر از بستر کانال در فاز دوم پروژه که در محدوده بزرگراه دولت آباد ادامه دارد احداث شد.

یعقوبی ادامه داد: با بهره برداری از این کانال کمکی،‌ خسارات ناشی از کمبود ظرفیت‌ کانال قدیمی سرخه حصار در زمان بارندگی‌های فصلی از بین می‌رود و سیستم جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در محدوده میدان بسیج، خیابان بوعلی، پارک آزادگان و بزرگراه دولت آباد بهبود خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت خاکریز آب گفت: کانال کمکی سرخه حصار در ادامه  تونل کمکی کانال ابوذر است و هدف از اجرای این پروژه افزایش جمع آوری آ‌ب‌های سطحی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار