در مراسم کلیدسپاری خودرو به بازیکنان برتر فوتبال مطرح شد؛

عرضه خودرویی زیر 30 میلیون تومان به بازار توسط مدیران خودرو

مراسم کلیدسپاری دو دستگاه خودرو ام وی ام 315 جدید به بازیکنان برتر استقلال و پرسپولیس در حالی روز گذشته در مدیران خودرو برگزار شد که مسوولان این شرکت تاکید کردند ترسی از رقابت با خارجی ها در بازار ایران ندارند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ آن طور که امیرحسن امیری مدیر فروش و بازاریابی مدیران خودرو عنوان کرد:این شرکت خود را برای رقابت با خودروسازانی که در آینده (پس از توافق هسته ای و لغو تحریم ها) راهی ایران خواهند شد، آماده کرده و قرار نیست به خاطر این رقابت، قیمت محصولات خود را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه مدیران خودرو درخواست افزایش قیمت 15 درصدی محصولات خود را داده است، تاکید کرد:عواملی مانند تورم عمومی و نرخ دستمزد، سبب بالا رفتن هزینه های تولید شده و از همین رو "مدیران خودرو" خواهان افزایش 15 درصدی قیمت محصولات خود است.

امیری در ادامه خبر از تولید و عرضه دو محصول جدید در بازار ایران طی سال جاری نیز داد و گفت: یکی از این خودروها قیمتی زیر 30 میلیون تومان خواهد داشت و دیگری نیز در محدوده قیمتی زیر 100 میلیون تومان عرضه خواهد شد.

به گفته وی، از سال آینده یکی از این محصولات جدید سهم 30 درصدی در تولیدات شرکت مدیران خودرو خواهد داشت و برای خودروی دیگر نیز سهم 15 درصدی پیش‌بینی شده است.

امیری با اشاره به برنامه تولید 100 هزار دستگاه خودرو طی سال جاری توسط شرکت مدیران خودرو، گفت: طی سال گذشته، برنامه تولید 50 هزار دستگاه خودرو را داشتیم که حدود 80 درصد آن محقق شد. مدیر فروش مدیران خودرو ادامه داد: ورود خودروسازان داخلی به تولید خودروهای چینی، کار فروش را برای ما سخت‌تر می‌کند، ولی باز هم در بازار رقابتی خودرو با اعمال روش‌های جدید فروش و تبلیغات، به توسعه خدمات پس از فروش و عرضه محصولاتمان خواهیم پرداخت.
 
اما بر اساس نظرسنجی صورت گرفته در سایت سازمان لیگ فوتبال ایران،  میلاد فخرالدینی و مهدی طارمی دو بازیکن برتر سرخابی ها که از سوی طرفداران هر دو تیم به عنوان بازیکنان برتر در طول فصل گذشته انتخاب شده بودند و از همین رو مدیران خوردو به هر کدام از آنها یک دستگاه ام وی ام 315 جدید اهدا کرد.

مدیر فروش مدیران خودرو در این مورد گفت: طی سالهای اخیر شرکت مدیران خودرو در راستای اجرای مسوولیت های اجتماعی خود همواره تلاش کرده است تا به عنوان تیم های ملی و ورزشکاران کشور در کنار آنها حضور داشته باشد.

وی افزود: سال گذشته نیز شرکت مدیران خودرو یک دستگاه خودرو ام وی ام 550 به وریا غفوری به عنوان پدیده لیگ برتر اهدا کرد و پیش از آن نیز در مراسم های جداگانه ای از مدال آوران المپیک و قهرمانان ملی حمایت کرده است.

 امیری ادامه داد:در ادامه نیز تلاش خواهیم کرد تا با هدف الگوسازی برای نسل جوان فعالیت های موثری در زمینه پیوند ورزش و صنعت دنبال کنیم، افزود: حمایت از استعدادهای ورزشی همواره به عنوان یک ماموریت در شرکت مدیران خودرو مطرح خواهد بود.

برچسب ها: خودرو ، فوتبال ، قیمت ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار