چند ساعت بعد از اعلام جانشین سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پروجا:

مربی تیم ملی والیبال ایتالیا با پروجا به توافق نرسید!

در حالیکه چند ساعت از اعلام بلنجانی به عنوان سرمربی تیم والیبال پروجا در ایتالیا نمی گذرد، رسانه های خبری در این کشور اعلام کردند که گزینه مورد نظر از هدایت تیم والیبال پروجا منصرف شده است.

مربی تیم ملی والیبال ایتالیا با پروجا به توافق نرسید!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در حالیکه هنور 24 ساعت از اعلام رسمی بلنجانی به عنوان سرمربی تیم والیبال پروجا نمی گذرد،جینو سیرچی رییس باشگاه والیبال پروجا در اقدامی عجیب و بسیار نادر اعلام کرد که گزینه مورد نظر برای فصل آینده هدایت این تیم را برعهده نخواهد داشت.

به گفته رسانه های خبری در ایتالیا این اتفاق در عرض چند ساعت اخیر رخ داده و تیم والیبال لوبه ماچراتا طی بیانیه ای اعلام داشته است که بلنجانی سرمربی سابق تیم لاتینا هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.

 به گفته منابع خبری در ایتالیا حالا همه منتظر واکنش سیرچی رییس باشگاه پروجا هستند و برخی هم از احتمال حضور جولیانی در این تیم خبر می دهند.هنوز جزییات دقیقی از علل بروز این اتفاق توسط رسانه های خبری منتشر نشده است.

ولی چند ساعت بعد از انتخاب بلنجانی رسانه های ایتالیایی سیرچی رییس باشگاه پروجا را به دلیل اظهاراتی که چند ماه پیش خط بطلان بر روی مربیان دو شغله یعنی آنها که بطور همزمان هم در تیم های ملی و تیم های باشگاهی فعالیت دارندکشیده بود، به دلیل انتخاب بلنجانی که کمک مربی تیم ملی والیبال ایتالیا هم بود و حاضر به فعالیت همزمان در باشگاه پروجا شد به شدت زیر سوال بردند.

تمامی این اتفاقات در حالی رخ می دهند که چند روز گذشته کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران جزو گزینه های مورد نظر رییس باشگاه پروجا بوده و به ادعای رسانه های ایتالیایی این باشگاه، فدراسیون والیبال ایران را برای متقاعد کردن فعالیت همزمان وی در تیم ملی و باشگاهی تحت فشار بسیار زیادی قرار داده بود.
برچسب ها: والیبال ، پروجا ، کواچ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار