مقصودي نژاد؛

دستورالعمل‌هاي پزشكي حج ۹۴ اعلام شد

معاون حج و عمره مركز پزشكي حج و زيارت، گفت: در اين كتابچه صد صفحه‌اي كه بازنگري شده از دستورالعمل‌هاي سال‌هاي گذشته است تمامي برنامه‌هاي و فعاليت‌هاي پزشكان حج تمتع ۹۴ ابلاغ شده است تا پزشكان عزيز بتوانند طبق اين دستورالعمل كارهاي خود را انجام دهند.

دستورالعمل‌هاي پزشكي حج ۹۴ اعلام شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،عادل مقصودي نژاد، معاون حج و عمره مركز پزشكي حج و زيارت اظهار کرد: به تازگي دستورالعمل‌هاي پزشكي حج ۹۴ در قالب ۱۰۰ صفحه تهيه، تنظيم و منتشر شد.

وي افزود: در اين كتابچه صد صفحه‌اي كه بازنگري شده از دستورالعمل‌هاي سال‌هاي گذشته است تمامي برنامه‌هاي و فعاليت‌هاي پزشكان حج تمتع ۹۴ ابلاغ شده است تا پزشكان عزيز بتوانند طبق اين دستورالعمل كارهاي خود را انجام دهند.

معاون حج و عمره مركز پزشكي حج و زيارت در خصوص تعداد پزشكان اعزامي به حج، گفت: مركز پزشكي حج ۲۸۰ پزشك مجموعه و ۲۲۰ همكار شاغل در بيمارستان‌هاي ايران در مكه و مدينه را به حج اعزام خواهد كرد.

وي در خصوص آغاز معاينات پيش از اعزام زائران حج تمتع، ادامه داد: با توجه به اينكه ليست اوليه پزشكان كاروان‌ها اعلام شده، در برخي از استان‌ها معاينات پيش از اعزام نيز آغاز شده است و تمام تلاش ما اين است كه معاينات قبل از ماه مبارك رمضان به پايان برسد تا زائران نيازي به تردد نداشته باشند.

مقصودی‎نژاد در پايان تصریح كرد: مانند سال‌هاي گذشته دو بيمارستان يكي در مكه و يكي در مدينه در حج تمتع فعال خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: حج ، پزشکی ، کتابچه ، دستورالعمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Spain
hamid
۲۳:۱۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
یعنی مردم خجالت نمیکشند که میخواهند به حج بروند یعنی تصاویر قتل عام مردم یمن را توسط دولت عربستان نمی بینند .................... الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
sajad
۰۹:۴۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
یعنی واقعا بازم مردم میخوان برن....اله اکبر ..........
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۰۹:۱۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
حال که عربستان با دلار های باد آورده به جان ومال افراد یمنی رحم نمیکنه واز طرفی عملکرد زشت ماموران مرزی عربستان در مورد دو نوجوان ایرانی، آیا نمیتوان حج را درزمان دیگری انجام داد؟
آخرین اخبار