اهداء کالاهای اساسی به 450 خانواده نیازمند

شهردار منطقه 20 از بررسی 1300 خانواده و شناسایی 450 نیازمند واجد شرایط در محدوده شهری و روستاهای این منطقه جنوبی خبرداد.

اهداء کالاهای اساسی به 450 خانواده نیازمند
شهردار منطقه 20 از بررسی 1300 خانواده و شناسایی 450 نیازمند واجد شرایط در محدوده شهری و روستاهای  این منطقه جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 تهران، منصور کتانباف با بیان این خبر گفت: با تشکیل کمیته رسیدگی به نیازمندان؛ بعد از 4 ماه تلاش جهادی و تحقیق های میدانی کارشناسان اموربانوان، نیازمندان واجد شرایط این منطقه جنوبی شناسایی شدند و روند رسیدگی به آنها در قالب ستاد اجرایی آغاز شد.

کتانباف با اشاره به اینکه 4 گروه متخصص متشکل از روانشناس، جامعه شناس و مددکار اجتماعی وظیفه بررسی 1300 خانواده معرفی شده را برعهده داشتند، افزود: این خانواده ها از سوی نواحی هفت گانه و شورایاران معرفی شده بودند که پس از ارزیابی های لازم، با عضویت 450 خانواده واجد شرایط، بانک اطلاعاتی نیازمندان منطقه 20 تشکیل شد.

وی با بیان اینکه نیازمندان محدوده حریم و روستاهای شهر ری نیز لحاظ شده اند، ادامه داد: اهداء کالاهای اساسی و مورد نیاز معیشتی و ارائه مشاوره های خانوادگی، پزشکی، تحصیلی و تغذیه ای از جمله خدماتی است که برای این خانواده های نیازمند برنامه ریزی شده است.

کتانباف به استفاده از ظرفیت خیرین نیز اشاره کرد و افزود: پرونده‌های خانواده‌های نیازمند دارای اطلاعات کامل پزشکی، اجتماعی و معیشتی است و خیرین علاقه مند می توانند با مراجعه به شهرداری منطقه 20 ، نسبت به کمک و دستگیری این خانواده ها در زمینه های مذکور اقدام کنند.

شهردار منطقه 20 در پایان گفت: مدیریت شهری آمادگی کامل برای جذب اعضاء جدید به این بانک اطلاعاتی را همچنان دارد و متقاضیان می توانند به این مجموعه مراجعه کنند تا در صورت داشتن شرایط لازم از خدمات اجتماعی و فرهنگی بهره مند شوند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: کالا ، اساسی ، کتانباف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار