مصرف دارو در اکثر مواقع در توقف تشنج موثر است

در حال حاضر خط اول درمان استاندارد برای Ese استفاده از داروهایی مانند بنزودیازپین است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دانشگاه سینسناتی(US) و محققان مرکز پزشکی بیمارستان کودکان سینسیناتی در حال انجام یک مطالعه بر روی تشنج در جهت پیدا کردن داروی مناسب در بخش اورژانس هستند تا بتوانند سرعت بیشتری در متوقف کردن تشنج داشته باشند. 

Ese زمانی رخ می‌دهد که یک فرد دارای تشنج بیش‌تر از 5 دقیقه بدون توقف باشد که حتما باید بعد از آن، داروهایی با دوز بالا استفاده کند، همچنین Brandon Foreman استادیار مغز و اعصاب در دانشگاه پزشکی سینسیتانی گفت: کسانی که تشنج دارند باید به سرعت تحت درمان قرار بگیرند. 

مطالعات صورت گرفته توسط سازمان غذا و دارو آمریکا(EFIC) نشان داده است که مصرف دارو در اکثر مواقع در توقف تشنج موثر است، همچنین در هر سال میان 120 هزار نفر تا 180 هزار نفر افراد مبتلا به ESE در ایالت متحده وجود دارد که در حدود یک سوم از این بیماران دچار تشنج بعد از درمان می‌شوند. 

افرادی که طی درمان هستند از داروهایی مانند بنزودیازپین استفاده می‌کنند که در حال حاضر خط اول درمان استاندارد برای ESE است. 

همچنین پیش بینی می شود بیماران واجد شرایط بر اساس موقعیت از داروهایی مثل Valproic  acid ، Levetiracetam و Fosphenyrion استفاده می کنند که این‌ها داروهای ضد تشنج هستند که به روش‌های مختلف کار می‌کنند و ممکن است خطراتی نیز داشته باشد. 





انتهای پیام/ 

برچسب ها: مصرف دارو ، تشنج ، دارو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.