بهترین بازی آنلاین بیس بال + دانلود

در این بازی جذاب، هر هفته تیم های جهان برای دریافت جام وارد تورنمنت می شوند.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ Tap Sports Baseball 2015 همانطور که از نامش پیداست یک بازی گرافیکی و زیبا در رشته ورزشی بیس بال است که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است.

 این بازی از نظر گرافیکی،بسیار فوق العاده طراحی شده و بدون شک یکی از بهترین بازی های بیس بال اندوریدی تا به این لحظه است.

در حال کار

در بازی بیس بال 2015 اندروید،تمامی آمار بازیکنان و تیم ها بصورت کاملا واقعی بوده و لایسنس های آن بصورت رسمی می باشد.مسابقات در این بازی به بخش های مختلف لیگ،هفتگی تقسیم می شود که در بخش لیگ با تیم های باشگاه های مختلف مسابقه داده و در بخش هفتگی همانطور که از نامش پیداست هر هفته تیم های جهان برای دریافت جام وارد تورنمنت می شوند.

سیستم کنترل ساده و راحت یکی از ویژگی های دیگر این بازی است که گیم پلی آسان را برای کاربر به ارمغان می آورد،همچنین قابلیت مدیریت تیم به شما این امکان را می دهد تا تمامی عوامل تیم را مدیریت کرده و بر روی ضعف های تیم کار کرده و آن را برای پیروزی آماده کنید.

در حال کار

بخش مسابقات آنلاین این به شما این امکان را می دهد تا به وسیله ایمیل،نام کاربری و یا حتی فیس بوک وارد حساب کاربری شده و دوستان خود را به بازی دعوت کرده و با آن ها مسابقه دهید! اگر از علاقه مندان سری بازی های بیس بال هستید، Tap Sports Baseball 2015 را از دست ندهید.

 دانلود و مشخصات فایل


 • حجم:70.80 مگابایت
 • امتیاز: 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار