توکلی در جلسه پایانی دادگاه:

اگر در مطبوعات آزادی بیان بود اینجا نبودم/ اظهار نظر مردم را منتشر می‌کنم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگاه مصادیق مجرمانه در خصوص آزادی مطبوعات و جرایم رایبانه‌ای سختگیری دارد و اگر آزادی مطبوعات بود من الان اینجا نبودم و اظهار نظرهای مردم را منتشر می‌کنم.

 
اگر در مطبوعات آزادی بیان بود اینجا نبودم/ اظهار نظر مردم را منتشر می کنم
به گزارش خبرنگار قضایی باشگاه خبرنگاران،  احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پس از خروج از دادگاه در جمع خبرنگاران و در خصوص پیش‌بینی خود از نتیجه دادگاه اظهار کرد: دادگاه خوب برگزار شد سه تن از شاکیان خصوصی از جمله سعید مرتضوی، محمود احمدی نژاد، سید رضا صالحی از شکایت خود علیه من صرف نظر کردند. 

وی افزود: هم اکنون دادستان بعنوان مدعی العلوم شاکی من است و نتیجه نهایی دادگاه پس از شور نهایی هیئت منصفه در چند روز آینده اعلام می شود  و اینکه آنها تشخیص دهند که من بزهکار هستم یا خیر و مستحق چه نوع مجازاتی هستم تصمیم‌گیری می‌شود. 

وی در پاسخ سوال خبرنگاری که آیا آزادی مطبوعات وجود دارد یا خیر بیان کرد: اگر آزادی مطبوعات وجود داشت من هم اکنون در دادگاه نبودم. 

توکلی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه کارگاه مصادیق مجرمانه سخت‌گیری می کند یا خیر گفت: بله آنها بسیار سخت‌گیر هستند. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگاری در خصوص اینکه بعد از این چه کامنت‌هایی از سایت الف منتشر می شود، اظهار کرد: کامنت‌های بی‌ادبانه را حذف می کنم اما سایر کامنت‌ها (اظهار نظر مردم ) را منتشر خواهم کرد. 

توکلی با تاکید بر اینکه تنها روزنامه نگاری هستم که از مخالفان خود دفاع می کنم افزود: من در خصوص بسته شدن روزنامه ابتکار و اعتماد ملی دخالت‌هایی داشتم و از آنها نیز دفاع کردم. اما آنها باید به طور ویژه به دفاع از خود بپردازند. 

توکلی تاکید کرد: برای اصلاح قوانین مشکلی نداریم اما این فضای روحی باعث می‌شود در خصوص جرائم رسانه‌ای برخورد سخت‌گیرانه‌ای اعمال شود. 

گفتنی است؛علیرضا محجوب ،علی مطهری ، مصباحی مقدم و بیژن نوباوه در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مطبوعات ، جلسه ، دادگاه ، پیانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار