«املاکی‌ها» با موضوع طنز آماده پخش است

فیلم 90 دقیقه‌ای «املاکی‌ها» به کارگردانی ابراهیم صمیمی آماده پخش از یکی از شبکه‌های سراسری است

ابراهیم صمیمی کارگردان فیلم و تلویزیون «املاکی‌ها» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: این فیلم 90 دقیقه‌ای که تدوین آن 2 ماه پیش به اتمام رسیده هم اکنون آماده پخش از شبکه‌های سراسری است.

وی در خصوص داستان این پروژه افزود: فیلم تلویزیونی «املاکی‌ها» یک کار اجتماعی در بستر طنز را روایت شده و دستان یک دختر و پسر از نسل امروز را به تصویر می‌کشد که برای رسیدن به یکدیگر درگیر یک سری مشکلات شده و ماجرایی برایشان رقم می‌خورد.

وی بیان کرد: در این پروژه تلویزیونی بازیگرانی چون حمید لولایی، خشایار راد، شهین تسلیمی، اشکان اشتیاق، کیانوش گرامی، حدیث تهرانی، محسن قاضی مرادی و لیلا سیجانی به نقش آفرینی می‌پردازند.

وی در پاسخ به سوال اینکه چقدر فیلم‌ها و سریال‌هایی که در خارج از شهر تهران ساخته می‌شوند می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد یادآور شد: به هر حال هر کارگردانی در شهر خود می‌تواند از پتانسیل بچه‌های جوان بهره ببرد و به طبع فیلم‌نامه و نوع لوکیشن می‌طلبد تا کارگردان شهر مورد نظر را برای ساخت فیلم خود انتخاب کند.

همچنین کارگردانان با ساخت فیلم خود در شهرهای مختلف ایران نیز می‌توانند مخاطب را با نوع آداب و رسوم، فرهنگ قومیت و بناهای تاریخی آشنا کند.

وی با اشاره به اینکه فضای شهری شهر شیراز به ویژه حافظیه از جمله لوکشین‌های این پروژه محسوب می‌شود، بیان کرد: امین نگارشی تصویربردار، سیامک نیازی مدیر صدابرداری، حسین یزدی طراح گریم و مهری سعیدی طراح صحنه این پروژه هستند . 


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار