حجت‌الاسلام و المسلمین ذوالنور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

داعش توان نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد

مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: داعش و گروه‌های تکفیری توان نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارند و پاسخ جمهوری اسلامی به هر تهدیدی قاطع و پشیمان کننده خواهد بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین "مجتبی ذوالنور " در گفت‌و گو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره "جلسه امروز فرمانده نیروی زمینی ارتش و مطرح کردن نزدیک شدن تکفیری‌ها به مرزهای جمهوری اسلامی ایران" اظهار داشت: داعش و گروه‌های تکفیری توان نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارند و پاسخ جمهوری اسلامی ایران به هر تهدیدی قاطع و پشیمان کننده خواهد بود.

**هدف از جنگ نیابتی چیست؟

وی با اشاره به بیانات مهم فرمانده معظم کل قوا یادآور شد: هدف از جنگ نیابتی استفاده از تکفیری‌ها توسط حکام مرتجع کشورهای منطقه برای تقابل با ایران است.

**جمهوری اسلامی در طول مدت پربرکت ظهور خود حوادث سختی را تجربه کرده است

مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: جمهوری اسلامی در طول مدت پربرکت ظهور خود حوادث سختی را تجربه کرده و در عرصه 8 سال دفاع مقدس تجربیات بسیاری را اندوخته است.

**توان امنیتی و نظامی ما نابود کننده دشمنان است

وی گفت: ملت ایران انسجام ویژه‌ای دارند و ما اتکا به خود داریم و توان امنیتی و نظامی ما نابود کننده دشمنان است و جمهوری اسلامی با هر تهدیدی قاطعانه و سنگین برخورد خواهد کرد.

**داعش توان نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد

ذوالنور با اشاره به لزوم توسعه هر چه بیشتر به توان دفاعی جمهوری اسلامی تاکید کرد: اینکه داعش به زودی به مرزهای ایران نزدیک می‌شود آن‌ها چنین توانی ندارند و اگر چنین توانایی داشتند حتما اقدام می‌کردند و ما سناریوهای خود را برای حداکثر آمادگی طراحی کنیم.

** رژیم صهیونیستی اگر غلطی کند پاسخ پشیمان کننده‌ای دریافت می‌کند 

وی اظهار داشت: امروز شیشه عمر نظام سلطه و حیات صهیونیست‌ها به دست ماست و رژیم صهیونیستی اگر غلطی کند پاسخ پشیمان کننده‌ای دریافت می‌کند و کارشناسان آن‌ها معتقدند ما می‌توانیم در عرض 24 ساعت آن‌ها را محو کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Italy
حسین
۰۹:۵۲ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
تنشه خون کثیف داعشی ها هستیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۲۵ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
دشمن را دست کم نگیر حتی اگر نفس های آخر را میکشد . عقل حکم میکند که مواظب دشمن باش . /تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
اگه یه وقت جرات پیداکرد چی؟
آخرین اخبار