رسایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مشاجره خاصی بین ظریف و کوچک‌زاده نبود/ اینگونه صحبت‌ها طبیعی است

نماینده مردم تهران با اشاره به حواشی جلسه غیرعلنی امروز بهارستان و درگیری لفظی بین ظریف و کوچک‌زاده گفت: مشاجره به آن معنی نبوده و طبیعی است که بحثی بین آن‌ها در مورد مذاکرات هسته‌ای رخ داده و هر طرف صحبت خود را کرده‌ است.

مشاجره خاصی بین ظریف و کوچک‌زاده نبود/ اینگونه صحبت‌ها طبیعی استحمید رسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حواشی جلسه غیرعلنی امروز بهارستان و درگیری لفظی بین ظریف و کوچک‌زاده گفت: مشاجره به آن معنی نبوده و طبیعی است که بحثی بین آن‌ها در مورد مذاکرات هسته‌ای رخ داده و هر طرف صحبت خود را کرده‌ است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس افزود: ممکن است گاهی اوقات در مورد مباحث حساس و مهم بحث بین دو طرف جدی شود و هر طرف هم روی مبانی و حرف‌های خود تکیه و تاکید کنند و الا نمی‌شود اسمش را مشاجره گذاشت.

وی ادامه داد: کوچک‌زاده صحبتش این بود که جزییات مذاکرات هسته‌ای باید در اختیار مردم قرار گیرد چون اگر مردم ندانند ممکن است تبعاتی داشته باشد و یک مقدار برای مردم سخت خواهد بود.

رسایی در پایان خاطر نشان کرد: ظریف هم می‌گفت که جزییات مذاکرات را گفته‌ام و خواهم گفت و نباید ما را به این متهم کنید که داریم در حق مردم کوتاهی می‌کنیم. 


انتهای پیام/ 

برچسب ها: رسایی ، جلسه ، ظریف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار