آتش دربی 80 دامن 6 سرخابی را گرفت!

کمیته انضباطی رای خود را در مورد اتفاقات شهرآورد پایتخت اعلام کرد.

آراء تخلفات شهرآورد پایتخت در 3 بند اعلام شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛پس از برگزاری شهرآورد هشتادم پايتخت و انجام تخلفات برخی بازیکنان دو تيم، کميته انضباطی رای خود را صادر کرد.

رای کميته انضباطی به اين شرح است:

مسابقه دو تيم پرسپولیس تهران و استقلال تهران از هفته سی‎ام مسابقات ليگ برتر فوتبال کشور در تاريخ 25/2/94 و در ورزشگاه آزادی برگزار شد و کميته انضباطی با بررسی دقیق گزارشات و تطبیق موضوع با آيين نامه انضباطی، آرای خود را به اين شرح اعلام کرد:

1 – باشگاه پرسپولیس تهران به دلیل پرتاب مواد محترقه توسط تماشاگران به زمين مسابقه و مطابق با مواد 78 و 79 آيين نامه انضباطی به تذکر کتبی و پرداخت پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است.

2 – سوشا مکانی بازیکن پرسپولیس تهران و حنیف عمران زاده بازیکن استقلال تهران به دلیل ايجاد تنش و درگیری فیزیکی در زمين مسابقه که موجب تحريک تماشاگران شده است و به دليل بازتاب منفی اين اقدام در رسانه ها و مجامع ورزشی و برابر مواد 65 و 66 آيين نامه انضباطی هر کدام به سه جلسه محروميت از همراهی تيم و پرداخت دو ميليون تومان جریمه نقدی محکوم شدند. رای صادره قطعی است.

3 – امید عالیشاه و علیرضا نورمحمدی بازیکنان پرسپولیس تهران و امیرحسین صادقی و هراپر مگويان بازیکنان استقلال تهران به دليل انجام رفتار غیرورزشی و ايجاد درگيری و تشنج و مطابق مقررات ماده 65 آيين نامه انضباطی هر کدام به يک جلسه محروميت از همراهی تيم و پرداخت دو ميلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند. راس صادره قطعی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامی
۱۳:۲۱ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
واقعا باعث تاسف هست که درآستانه دیدار حیثیتی پرسپولیس و الهلال چنین خبری رو میدن راست گفتن دشمن داخلی بدتراز دشمن خارجیه
Iran (Islamic Republic of)
روزبه
۲۰:۱۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
همین!!!
Germany
عباس آقا
۱۹:۲۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
خسته نباشین
آخرین اخبار