حرف‌های برانکو مظهر بیم و امید/ پرسپولیس برنده دوئل ریاض می‌شود؟!

در آستانه دیدار 2 تیم فوتبال پرسپولیس و الهلال حرف‌های برانکو مظهر بیم و امید بود.

حرفهای برانکو مظهر بیم و امید/پرسپولیس برنده دوئل ریاض می‌شود؟!
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال پرسپولیس سرنوشت ساز‌ترین بازی خود را مقابل الهلال عربستان در ورزشگاه ملک فهد برگزار می‌کند. دیداری که می‌تواند حکم صعود سرخ‌های پایتخت را به دنبال داشته باشد.

گرچه تیم فوتبال پرسپولیس توانست بازی رفت با یک گل این تیم عربی را پشت سر بگذارد اما این بازی رفت بود و الهلال زخمی می‌آید که در بازی حساس سرنوشت‌ساز ریاض و در حضور ۷۰ هزار تماشاگر خودی حکم صعود به دور بعد رقابت‌ها را رقم بزند.

خلاصه اینکه پرسپولیس می‌تواند الهلال را شکست دهد باید دید که چه اتفاقی در این دیدار حساس می‌افتد؟؟!

حرف‌های برانکو پیش از برگزاری این دیدار از بیم و امید این مربی کراوات خبر می‌داد، حرفهایی که با ترس و امیدواری همراه بود.

شاید اوضاع این روزهای عربستان برانکو را نگران کرده، اوضاعی که به مذاق هیچ انسان آزاداندیشی خوش نمی‌آید و در گفته‌های این سرمربی می‌توان به وضوح به آن پی برد.

گفته‌هایی مانند اینکه ما از الهلال ترسی نداریم و یا اینکه الهلالی‌ها ما را نمی‌خورند شاید اوضاع روانی بازیکنان پرسپولیس را دچار نگرانی سازد.وی در خلال صحبت‌های خود به این نکته اشاره داشت که به هر حال ما بازی رفت را یک بر صفر برنده شده‌ایم و با یک بازی حساب شده و با مدیریت قوی کادر فنی می‌توان در ریاض جشن صعود برپا کرد.

به هر حال این مسابقه یک دیدار فوتبالی است یعنی یک طرف برد و طرف دیگر باخت؛ درست است که پیروزی مقابل تیم‌های عربی برای ما ایرانیان همواره از شیرینی خاصی برخوردار بوده اما امیدوارم طبق گفته‌ برانکو صعود هر تیمی که اتفاق می‌افتد فوتبالی باشد و به عوامل دیگر ارتباط پیدا نکند.

خلاصه اینکه برانکو می‌تواند امید دهنده اردوی سرخ‌ها باشد گرچه حس می‌شود وی در گفته‌های خود بیشتر بیم از تیم عربی را مدنظر قرار داده بود.

در حالیکه برانکو در گفته‌های خود اعلام کرد که تیم فوتبال الهلال قدرتمند‌ترین تیم آسیاست اما به اعتقاد ما، هرچه هست پرسپولیس نماینده کشورمان است و از اعتبار ویژه‌ای در آسیا برخوردار می‌باشد. درست است الهلال نایب قهرمان دور قبلی لیگ قهرمانان آسیا بوده اما در مقابل پرسپولیس در آزادی شکست خورده و اگر سرخپوشان همان بازی خود را مقابل این تیم انجام دهند شاهد یک رویداد خوب فوتبالی خواهیم بود.

نکته بعدی اینکه در گفته‌های برانکو ایوانکویچ این مسئله برداشت می‌شود که پرسپولیس همچنان پا برجاست و امیدواریم مسئولان تیم مشکلات را حل کنند زیرا در آستانه یک بازی حساس و ملی قرار داریم که اگر در این میان کوتاهی صورت گیرد مسئولان این تیم باید پاسخگوی خیل عظیم هواداران پرشور این تیم باشند.

با این صحبت‌های برانکو ما باز هم امیدواریم تا کادر فنی و پزشکی پرسپولیس بازیکنان مصدوم خود را به بازی حساس با الهلال برسانند تا شاهد درخشش ارتش سرخ لایران ‌باشیم.

در پایان این نکته قابل ذکر است؛ترسیدن از جو تیم حریف چندان نمی‌تواند خوشایند باشد؛زیرا ما یک دیدار حساس را پیش رو داریم و نصف راه را نیز طی کرده‌ایم، حیف است هواداران ناکامی پرسپولیس را در اوج رسیدن به کامیابی شاهد باشند.

حرف آخر اینکه ما اعتقاد داریم که همیشه و همه جا می‌توان با درایت و هوشمندی در هر زمینه‌ای موفق باشیم.

گزارش: مهران حسینی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار