ترفندستان دریچه؛

معرفی روشی کاربردی برای دانلود آسان از گوگل پلی

در این گزارش روشی را به شما آموزش می دهیم که با به کارگیری آن می توانید برنامه های مورد علاقه تان را از گوگل پلی دانلود کنید.

 به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛سال گذشته بود که گوگل برای یکپارچه کردن فروشگاه های نرم افزاری خود و همچنین مبارزه با اپ استور و آی تیونز اپل،نرم افزار جدیدی برای اندروید معرفی کرد.

کاربران ایرانی به گوگل به عنوان یک ناجی افسانه ای نگاه می کردند اما زمانی که قرار به استفاده از این بازار شد خبر آمد که:"کاربرانی که از ایران متصل می شوند،امکان استفاده از این بازار جهانی را ندارند!"

ترفندهایی برای دانلود آسان از گوگل پلی

بی شک بزرگترین مشکل کاربر ایرانی،نبود نمایندگی بسیاری از شرکت های معتبر و همچنین مشکل خدمات پس از فروش و ناتوانی در دست یابی به نرم افزارها است که در این جا  ما راه حل هایی برای دانلود نرم افزار از گوگل پلی به شما معرفی می کنیم.

روش اول دور زدن محدودیت گوگل
برای این که بتوانید به گوگل پلی دسترسی پیدا کنید باید از روشی استفاده کنید که گوگل متوجه نشود از کجا به اینترنت متصل شده اید.
گوگل از طریق رام گوشی،اپراتور سیمکار ،جی پی اس و آی پی اینترنت متوجه می شود که شما از کدام منطقه متصل شده اید.بنابراین باید سیم کارت موبایل یا تبلت را غیرفعال کنید تا روی اپراتور گوشی شناسایی نشوید برای این کار می توانید گوشی را در حالت پرواز قرار دهید. 

علاوه بر آن باید GPS گوشی را غیرفعال کنید تا از موقعیت شما باخبر نشود.
حالا از طریق wifi به اینترنت متصل شوید اما باید به طریقی به گوگل پلی متصل شوید که آی پی شما به گوگل ارسال نشود.

نکته:زمانی این کارها انجام می شود که گوشی خودتان روت root شده باشد.پس از روت کردن،شما به تمام فایلهای سیستم دسترسی خواهید داشت.

ترفندهایی برای دانلود آسان از گوگل پلی


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار