مقابل الهلال باید خوب دفاع کنیم/ دو پیشنهاد از کشورهای عربی دارم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: چند عامل از جمله دفاع و ضد حمله خوب به‌ علاوه باهوش بودن، موفقیت پرسپولیس در دیدار با الهلال را رقم می‌زند.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از مهرمحمد نوری ، درباره دیدار پرسپولیس با الهلال اظهار کرد: بازی سخت و دشواری با الهلال داریم، به خصوص اینکه مشکلات ما برای سفر به عربستان از همان روز یکشنبه آغاز شد، در حالیکه باید ساعت ۱۵ پرواز می‌کردیم، ۵ ساعتی معطل شدیم.

وی افزود: آن موقع که در ایران بودیم، این مشکلات را برای ما رقم زدند. حالا باید ببینیم اینجا قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد، ولی امیدوارم بتوانیم به کسب نتیجه خوب به مرحله بعد صعود کنیم.

نوری در پاسخ به این سوال که چه فاکتورهایی موفقیت پرسپولیس را تضمین می کند، گفت: ما باید خوب دفاع کنیم و خوب ضد حمله بزنیم. باید باهوش باشیم و از کمترین موقعیت‌هایمان بیشترین استفاده را ببریم تا بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم.

کاپیتان پرسپولیس درباره وضعیتش برای فصل آینده توضیح داد: اولویت اول و آخر من پرسپولیس است، ولی دو پیشنهاد از کشورهای عربی دارم.

وی ادامه داد: من منتظر پرسپولیس می‌مانم و همانطور که گفتم اولویتم این تیم است، ولی به کشورهایی که به من پیشنهاد داده‌اند، سر می‌زنم تا ببینم شرایطشان چطور است.
انتهای پیام/
برچسب ها: الهلال ، پرسپولیس ، حمله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار