مطهری: سنگ‌اندازی عربستانی‌ها بهانه‌ای برای باخت است

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: عربستانی‌ها با پیش کشیدن مسائل حاشیه‌ای برای باخت خود بهانه‌ای می‌آورند.

ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال نفت تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در ارتباط با جدال مقابل الاهلی عربستان گفت: با از دست دادن قهرمانی در لیگ برتر تمام سعی خود را می‌کنیم تا با صعود از این مرحله لیگ قهرمانان فوتبال آسیا نام زیبای ایران را در این مسابقات سربلند نماییم.

وی در ادامه افزود: اکثر کارشناسان فوتبال آسیا حسابی بر روی تیم نفت تهران برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان نکرده بودند این امر انگیزه ما را بالا برد تا با راهیابی به مراحل بالای لیگ قهرمانان پاسخ محکمی به این کارشناسان داده و حقانیت تیم نفت را اثبات کنیم.

من عقیده دارم تا همین مرحله از مسابقات نیز این موضوع را ثابت کرده‌ایم که برای سال اول حضور خود در لیگ قهرمانان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته‌ایم. تمام تلاش خود را خواهیم کرد و حتی بیشتر از بازی رفت توانمان را می‌گذاریم تا با کسب نتیجه مطلوب در این بازی با قاطعیت به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم.

مهاجم تیم نفت تهران در ارتباط با مطرح کردن مسائل حاشیه‌ای از سوی عربستانی‌ها ابراز داشت: سنگ‌اندازی عربستانی‌ها تنها برای باخت است و آنها می‌خواهند با حاشیه‌های بیهوده تمرکز تیم نفت و همچنین پرسپولیس را به هم زده و از لحاظ روحی و روانی از ما جلو بیفتند چرا که می‌دانند ازنظر فنی حریف تیمهای ایرانی نیستند و مطمئن باشید این مساله تنها انگیزه دو تیم ایرانی را برای سربلندی کشورمان بیشتر می‌کند و بازیکنان هر دو تیم برای بازی برگشت برای برد به عربستان خواهند رفت.

مطهری در ارتباط با فینال جام حذفی اظهارداشت: شکست احتمالی الاهلی عربستان روحیه تیم نفت را در آستانه بازی با ذوب‌اهن افزایش خواهد داد در دیدار مقابل ذوب آهن که از نظر تاکتیکی از بهترین تیمهای ایرانی است باید با احتیاط عمل کنیم. با درست اجرا کردن دستورات کادر فنی می‌توانیم قهرمان جام حذفی شده و انتقام شکست سنگین دیدار برگشت لیگ برتر را از ذوب آهن بگیریم.

بازیکن تیم نفت با مطرح کردن اتفاقات جدال این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: سعی می‌کنیم با قهرمانی جام حذفی به گوشه‌ای از حق واقعی مان که قهرمانی و جام حذفی بود دست یابیم.
زیرا مسائل به وجود آمده دردیدار نفت و تراکتورسازی بیشتر از این که به تراکتوریها ضربه بزنند منجر به قهرمانی شدن باشگاه نفت شد اگر ان اتفاقات به وجود نمی‌آمد با ضد حملات سریع خود در دقایق پایانی می‌توانستیم گل برتری را به ثمر رسانده و قهرمانی لیگ برتر را به دست آوریم.

مطهری در ارتباط با نقش علی‌رضا منصوریان در پیشرفت این بازیکن بیان کرد: خیلی‌ها به اشتباه فکر می‌کنند که با آمدن علی رضا منصوریان به باشگاه نفت پیوستم من در 45 روز پایانی لیگ برتر سیزدهم و در زمان سرمربیگری یحیی گل محمدی به این تیم ملحق شدم اما به دلیل پایان یافتن فرصت نقل و انتقالات نیم فصل دوم آن لیگ به لیست تیم نفت راهی پیدا نکردم اما به به واقع خود را مدیون منصوریان می‌دانم که با دیدن بازیهای در مقاومت تهران به تیم ملی امید دعوتم کرد و نام  من را در فهرست تیم ملی امید برای بازیهای امیدهای آسیا در کشور عمان قرار داد. خیلی خوشحالم که در این فصل با هدایت عالی و اعتمادی که منصوریان به جوانان باشگاه نفت از جمله ارسلان مطهری داشت موجب شکوفایی ما شد.

وی در ارتباط با دعوت به تیم ملی گفت: آرزوی هر بازیکنی دعوت به تیم ملی فوتبال است و به خود می‌بالم که کارلوس کی‌روش مرا به تیم ملی فراخواند و تلاش خود را دو برابر خواهم کرد تا با جلب اعتماد سرمربی در لیست 23 نفر نهایی جام جهانی روسیه جای گیرم.

مطهری در پایان با اشاره به قرارداد 3ساله با باشگاه نفت تهران افزود: من در ابتدای فوتبالم دو هدفم را ترسیم کردم حضور در تیم ملی فوتبال ایران و لژیونر شدن اولین آرزوی بنده به یاری خدا به حقیقت تبدیل شد و تمام توان خود را می‌گذارم تا روزی با لژیونر شدن در تیمهای اروپایی نماینده‌ای شایسته برای فوتبال ایران باشم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار