حق‌شناس:

معافیت مالیاتی و اعطای تخفیف مالیاتی گمرکی به ناوگان دریایی

معاون امور دریایی سازمان بنادر کشور از احیای ماده 9 نظام وظیفه و اعطای تخفیف مالیات گمرکی به ناوگان دریایی در برنامه ششم توسعه خبر داد.

معافیت مالیاتی و اعطای تخفیف مالیاتی گمرکی به ناوگان دریایی
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، هادی حق‌شناس معاون امور دریایی و سازمان بنادر کشور در بیست و سومین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی اظهار داشت: ما در سال‌های گذشته در برنامه پنجم توسعه، ‌برنامه‌ها و ساختارهایی را اجرا کردیم به طوری در سال جاری دولت در برنامه ششم توسعه برای اینکه بتواند انتظارات بخش دریایی را برآورده کند برنامه‌ها و مصوباتی را در دستور کار خود دارد.

وی به دستاوردهای همایش سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته شکل‌گیری دبیرخانه با هماهنگی ارگان‌های دریایی، شکل‌گیری کمیته بررسی سوانح دریایی، کنوانسیون با مجلس، الحاق مهم‌ترین کنوانسیون IMO در همایش بیست و دومین همایش به تصویب رسیده بود.

حق‌شناس ادامه داد: در آستانه برنامه ششم توسعه انتظارات دست اندرکاران حوزه دریا از دولت، احیای ماده 9 نظام وظیفه، بورسیه نمودن دانشجویان در دانشکده دریایی، اشاعه فرهنگ دریا، توسعه گردش دریایی، معافیت مالیاتی، اعطای تخفیف مالیات گمرکی به ناوگان دریایی از جمله مهم‌ترین موضوعاتی است که در تدوین برنامه ششم باید لحاظ شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار