کارگردان مستند؛

حمایت و بودجه‌های لازم برای سینمای مستند وجود ندارد

نبود بودجه‌های لازم سبب به کارگیری افراد بی تخصص و در نهایت باعث کاهش کیفیت اثر می‌شود.

معین کریم الدینی کارگردان و نویسنده در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از موفقیت "آتلان" مشغول پژوهش و بررسی روی کار جدید هستم، به دلیل به دست نیاوردن اطلاعات لازم و مشکل اصلی پیدا نکردنم سوژه مورد نظر در نقش اول هنوز کار تولید را شروع نکردم. 

وی ادامه داد:حمایت‌ها و بودجه‌های لازم برای سینما مستند وجود ندارد، بودجه سینمای داستانی غیر قابل قیاس با بودجه سینمای مستند است. 

عدم تامین بودجه لازم برای ساخت فیلم مستند باعث به وجود آمدن مشکلات زیاد می‌شود و عدم به کارگیری افراد متخصص و حرفه‌ای و پایین آمدن کیفیت کار است. 

کریم الدینی افزود: اکران فیلم سینمایی آتلان در گروه هنر و تجربه به بالاترین فروش رسیده است  و من از این بابت رضایت کامل دارم. 
 
وی تصریح کرد: تشکیل کمپین‌ها قوی برای اطلاعات تبلیغات به فروش فیلم کمک شایانی می‌کند و این وظیفه به عهده کارگردان است. 

قطعا در این کار کوتاهی کرده‌ام و معتقدم اگر تبلیغات در کمپین‌های قوی صورت می‌گرفت از فروش بیشتر و چشمگیری برخوردار بودیم. 

وی در خصوص محدودیت‌ها و آزادی عمل اظهار داشت: اگر مستند، مستند اجتماعی بود حتما انگشت سیاه نمایی زیادی به سویش بود و محدودیت‌های زیادی رو هم داشت ولی آتلان مستند اجتماعی نبود و محدودیت‌های خاصی نداشت. 

کریم الدینی اظهار داشت: با پیگیری از نظرها در زیر پست‌ها برای فیلم مستند آنلان بسیار خرسند هسم و از استقبال افراد و برانگیخته شدن احساساشان بسیار خوشحال هستم. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار