همدان؛

اعزام هزار و 900 نفر از شهرستان های همدان و قهاوند به مرقد امام خمینی(ره)

فرماندار همدان از اعزام هزار و 900 نفر از شهرستان های همدان و قهاوند به مناسبت 14 خرداد سالروز ارتحام بنیانگذار انقلاب اسلامی به حرم امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ علی تعالی در ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) شهرستان همدان گفت:  سالروز ارتحال ایشان باید با شکوه تر از هر سال برگزار شود تا به جهانیان ثابت کنیم ما پای آرمان های امام و انقلاب ایستاده ایم.

وی ادامه داد: امسال در روز 14 خرداد هزار و 707 نفر از شهرستان همدان و 193 نفر از شهرستان قهاوند به مرقد امام خمینی (ره ) اعزام می شوند.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه 3 دستگاه آمبولانس برای ایجاد امنیت پزشکی زائران استان کاروان های اعزامی به حرم مطهر استان را همراهی می کنند اظهار داشت: همچنین تمام پایگاه های امدادی در طول مسیر آمادگی کامل را برای خدمات رسانی به زائران دارند.

علی تعالی از اجرای برنامه های متنوع به مناسبت روزهای 14 و 15 خرداد در شهرستان خبر داد و افزود: در سطح تمامی مساجد شهرستان مراسم عزاداری ،برپایی نمایشگاه های عصرعکس، عصر شعر با موضوع این دو مناسبت و توزیع کتاب را داریم.

وی با اشاره به اینکه روز 15 خرداد متقارن شده با روز جمعه تصریح کرد: عزاداری این روز را در مراسم  نماز جمعه استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: همدان ، خرداد ، اعزام ، مرقد ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.