تکمیلی/

دادستان گرگان: انگیزه قتل خانوادگی "مشاجره لفظی" بود/ دختر 14 ساله قربانی خشم ناپدری شد

دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت: متهم پس از دستگیری توسط عوامل انتظامی به دادسرا منتقل و به جرم خود اعتراف و انگیزه خود از انجام این عمل مجرمانه اختلافات خانوادگی عنوان كرد.

اسلحه کشی داماد جنایتکار 3 قربانی به همراه داشتبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، حوالی ساعت 11 صبح امروز (دوشنبه) در کوی استرابادی گرگان سه نفر عضو یک خانواده کشته شدند.

این حادثه زمانی به پلیس گزارش شد که مردم صدای شلیک چندین گلوله را شنیدند و با 110 تماس گرفتند.

به دنبال این موضوع سریعا ماموران در محل حاضر شده و در بررسی های اولیه مشخص شد که داماد خانواده با اسلحه وینچستر همسر، پدرزن و دختر همسرش را در مجتمع مسکونی چکاوک سرا به قتل رسانده است.

گفتنی است، مظنون به قتل پس از جنایت قصد فرار داشته که توسط اهالی و کارگران ساختمانی دستگیر شده است.

سرهنگ اکبری رئیس پلیس آگاهی گلستان درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: هنوز فرد مظنون دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به قتل اعتراف نکرده است، ولی بر اثر تیراندازی صورت گرفته دو نفر(همسر و پدرزن) در محل حادثه فوت کردند و دختر 14 ساله(دختر همسر) در بیمارستان به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

*اختلافات خانوادگی انگیزه قاتل بی‌رحم(16:30)

سرهنگ محمدرضا اكبری در جمع خبرنگاران گفت: پیش از ظهر امروز در كوی استرآبادی شهرستان گرگان مردم پس از شنیدن صدای شلیك اسلحه، با تلفن 110 تماس گرفتند و ماموران را در جریان امر قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران یگان فوریت‌های پلیسی 110 بلادرنگ در محل حاضر و با همكاری مردم نسبت به دستگیری ضارب و كشف یك قبضه سلاح شكاری اقدام نمودند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان كرد: در بازدید از محل حادثه یك قبضه اسلحه به همراه پنج پوكه فشنگ كشف شد.

محمدرضا اكبری اضافه كرد: پس از بازدید از محل حادثه، ماموران پیكر نیمه‌جان دختری حدود 13 ساله را در محل حادثه مشاهده و با همكاری اورژانس وی به بیمارستان شهید صیاد شیرازی اعزام شد.

وی گفت: در بازرسی از آپارتمان محل وقوع جنایت جسد یك زن 35 ساله، مرد 56 ساله و دختربچه 13 ساله كشف شد و با حضور تیم‌های بررسی صحنه جرم و قاضی ویژه قتل در محل، موضوع تحت بررسی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان تصریح كرد: برابر گزارش عوامل بیمارستان، علی‌رغم تلاش پزشكان، بعد از سه ساعت، این دختربچه به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

اكبری متذكر شد: این سه جسد از اعضای یك خانواده هستند و فرد دستگیر شده نیز همسر زن 35 ساله است و دختر 13 ساله نیز دختر ناتنی این فرد بوده است.

وی ابراز كرد: بررسی‌های مقدماتی پلیس نشان داد كه مرد 56 ساله نیز پدر همسر متهم دستگیر شده بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان در خصوص انجام تحقیقات تكمیلی درباره این واقعه گفت: متهم پس از دستگیری توسط عوامل انتظامی به دادسرا منتقل و به جرم خود اعتراف و انگیزه خود از انجام این عمل مجرمانه را اختلافات خانوادگی عنوان كرد و گفت: به دلیل مشاجره لفظی با همسرم، کنترل خود را از دست داده و دست به این اقدام زده ام.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
اعدام باید گردد
آخرین اخبار