مدير کل امور مالياتي فارس گفت:

اجرای طرح جامع مالياتی اولويت امور مالياتی فارس است

مدير کل امور مالياتی فارس گفت:اولويت اصلی اين استان اجرای طرح جامع مالياتي است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه مالیاتی کشور،مدير کل امور مالياتي فارس گفت:اولويت اصلي اين استان اجراي طرح جامع مالياتي است.

فرهاد مومني،مديرکل امور مالياتي فارس با اشاره به پياده سازي موفق طرح جامع مالياتي در پنج اداره امور مالياتي در حوزه شهر شيراز و 38 اداره امور مالياتي شهرستانها،از آماده سازي زير ساخت هاي مذکور در کليه ادارات امور مالياتي در سطح استان خبرداد.

 مومني اظهارکرد:هدف از اجراي اين طرح،مکانيزه کردن اطلاعات موديان،استقرار نرم افزار يکپارچه مالياتي،برقراري عدالت مالياتي و رضايت موديان است.

وي در ادامه تصريح کرد:در استان فارس در فاز اول شهرشيراز و شهرستانهایمرودشت،زرقان،فسا،لارستان و کازرون و در فاز دوم درکليه ادارات استان جهت پياده سازي طرح جامع مالياتي تعيين شده است.

 مديرکل امور مالياتي فارس با اظهار رضايت از روند پيشرفت طرح جامع در سطح استان افزود:طرح هاي ITSوPSD در فارس در حال اجرا است به طوريکه در ادارات مرحله اول99 درصد و در ساير ادارات شهرستانهاي استان حدود 70 درصد پيشرفت داشته است.

 مومني با بيان اينکه اجراي طرح جامع مالياتي احتياج به پياده سازي ساختارهاي اوليه دارد بيان کرد: اين ساختارها به صورت سخت افزاري،اصلاح فضاي ساختماني،تامين شبکه هاي ملي و داخلي و آموزش کارکنان مي باشد.

وي خاطرنشان کرد:اجراي طرح جامع مالياتي،تعامل مطلوب اين سازمان با مردم را در داخل و خارج استان برقرار مي کند و به بهبود روش هاي دريافت ماليات،رشد درآمدهاي مالياتي و جلوگيري از فرار مالياتي کمک مي کند.

 مديرکل امور مالياتي فارس در خاتمه ابراز اميدواري کرد که طرح جامع مالياتي در استان فارس تا پايان سال 94 به طور کامل به مرحله اجرا درمي آيد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مالیات ، شیراز ، طرح جامع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار