مدیر شبکه یک سیما از پشت صحنه «پایتخت 4» بازدید کرد

روز دوشنبه محمد احسانی مدیرشبکه یک سیما با حضور در منطقه شیرگاه استان مازندران، از پشت صحنه سریال "پایتخت 4" بازدید کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، در این بازدید که رحمان سیفی آزاد مدیر گروه فیلم و سریال نیز احسانی را همراهی می‌کرد صحنه هایی از سکانس خانه ارسطو واقع در محله زیرآب تصویربرداری شد.

در این سکانس ارسطو که برای پاره ای از توضیحات به کلانتری رفته و از طرفی در نقی در منزل ارسطو مشغول بازی با اسباب بازی بود که "هان" و "چی" ، برادران چوچانگ از چین برای دوقلوها فرستادند.

در این لوکیشن تمام بازیگران اصلی سریال که در سه قسمت قبل نیز حضور داشتند مقابل دوربین امیر معقولی رفتند.

در بازدید مدیر شبکه یک سیما همچنین درسکانسی دیگر جعفر شکسته بند (بازیگرمحلی) برای جا انداختن پای بابا پنجعلی به خانه ارسطو می آید. در سکانس دیگری هما که در روز تعطیل در خانه مانده و به جلسه شورای شهر نرفته  تصویربرداری شده است.

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی "پایتخت 4"، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری  داستانی دیگر از خانواده نقی معمولی را روایت می‌کند و در26 قسمت در ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه یک خواهد رفت. محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، ژانک منگ هان، هومن حاجی عبدالهی، و علیرضا خمسه از بازیگران اصلی این سریال هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار