رئیس دیوان عدالت اداری:

وظیفه امروز ما حضور در میدان دفاع از عقیده و صیانت از ارزش ها است

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: وظیفه امروز ملت ما دفاع از ارزش‌ها و مبارزه در عرصه‌های عقیدتی، فکری و صیانت از پیشرفت‌هایی است که برای کشورمان به دست آمده، ما باید بدانیم که مبارزه و تقابل با دشمن تمام نشده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از  روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام والمسلمین منتظری در جلسه امروز هیات عمومی دیوان عدالت اداری ضمن تبریک میلاد خجسته حضرت امام سجاد(ع) و همچنین گرامیداشت خاطره آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس دشمن در قالب تهاجم نظامی به دنبال نابودی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بود و امروز با شلیک‌های فرهنگی و عقیدتی، جامعه و امت اسلامی ما را هدف قرار داده است.

وی افزود: ما باید مراقب باشیم و به صیانت از خود، خانواده، ارزش‌ها و نظام جمهوری اسلامی بپردازیم.

رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه امروز وظیفه‌ای سنگین بر عهده تک‌تک ما قرار دارد، بیان کرد: فرزندان این کشور در هشت سال دفاع مقدس با ایثارگری خود کارستانی کردند که امروز ملت در سایه آن در آرامش زندگی می‌کنند، ما نیز باید به وظایف خود در دفاع از ارزش‌ها به درستی عمل کنیم که شرط پیروزی آن حضور هوشیارانه در صحنه و بصیرت داشتن است.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری در ادامه به سالروز فتح خرمشهر در سوم خرداد 1361 اشاره کرد و ادامه داد: فتح خرمشهر تنها فتح یک سرزمین و شهر نبود بلکه پیروزی ارزشمندی بود که در طول هشت سال دفاع مقدس توانست کتاب جنگ را دگرگون سازد و مسیر حرکت دفاع مقدس را به سمت پیروزی جهت دهد. از این سبب است که به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

وی بیان کرد: زندگی، شرف و عزت ما و تمام افتخاراتی که امروز کشور بدان دست یافته است، مرهون خون شهدای عزیز و جانبازی‌های ملت غیوری است که اگر نبودند، نه از تاک نشان بود و نه از تاک نشان. پیروزی ملت ایران در برابر صدامی که شرق و غرب برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی از او حمایت می کردند، حاکی از این بود که خداوند نصرت و پیروزی اش را برای این ملت فرستاده است.

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: ما نیز امروز وظیفه داریم همانگونه که عزیزان در فتح خرمشهر سینه‌های خود را در مقابل دشمن سپر کردند و با ایثار خود این برگ زرین را در تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس پدید آوردند، به صیانت از ارزش‌ها و نظام اسلامی بپردازیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار