کاهش 26 درصدی تصادفات فوتی در جنوب تهران

تعداد کشته شدگان تصادف های رانندگی و حوادث ترافیکی در منطقه 20 شهر تهران کاهش 26 درصدی داشته است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 که به علت خدمات شایسته در خصوص فراهم آوردن زمینه کاهش حوادث رانندگی، مورد تقدیر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ قرار گرفت، گفت: طبق آمار پزشکی قانونی تعدادکشته شدگان تصادف های رانندگی از 35 نفر در سال 92 به 26 نفر در سال 93 رسیده که 26 درصد کاهش یافته است.

اسفراینی نژاد منطقه 20 را یکی از مهمترین مبادی ورودی شهر تهران و محل تردد خیل عظیمی از مسافران و زائران برشمرد و افزود: بهسازی دسترسی های پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و توسعه 30 درصدی بزرگراه های شهری از مهمترین اقدامات این منطقه در سال گذشته بوده است تا ضریب ایمنی شریان های اصلی افزایش یابد.

وی ادامه داد: اتصال ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به بزرگراه شهید آوینی، بزرگراه امام علی(ع) به خیابان شهید رجایی جنوب، بلوار شهید دستواره به آزادگان شرق از دسترسی های جدید بزرگراهی در منطقه 20 است.

اسفراینی نژاد شناسایی نقاط حادثه خیز و رفع خطر از آنها را نیز موثر دانست و افزود: خیابان ابن بابویه، بلوار قدس دولت آباد، بلوار شهید آوینی(حدفاصل میدان هادی ساعی تا پل شهید آوینی)، بلوار کمیل( حد فاصل میدان شهید غیبی تا میدان شهدای شاملو)، بلوار شهید دستواره و خیابان سلمان فارسی شرق از جمله موارد اصلاح هندسی بوده است.

 اسفراینی نژاد به ارائه حدود 300 دوره آموزشی کوتاه مدت مفاهیم ترافیکی و فعالیت اثرگذار بوستان آموزش ترافیک نیز اشاره کرد و افزود: مدیریت شهری طی سال های اخیر نقش بسزایی در فرهنگ سازی و اصلاح رفتارهای ترافیکی داشته است که در کاهش آمار حوادث رانندگی و تصادف های منجر به فوت بی تاثیر نیست.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 ، بهسازی 29 معبر اصلی منطقه 20 برای فراهم آوردن اجرای صحیح طرح خط سفید را از مهمترین اقدامات در سال جاری برشمرد و گفت: با اجرایی شدن این طرح انتظار می رود آمار تصادف های رانندگی به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کاهش ، تصادفات ، فوتی ، اسفراینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار