خدمت به مردم هدف شورایاران جدید باشد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در نشست شورایاری‌ها از شورایاران جدید خواست علاوه بر استفاده از ظرفیت شورایاران قبلی، خدمت به م ردم را سرمنشأ فعالیت خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران در نشست آغاز به کار شورایاران جدید محلات 13گانه مرتضی طلایی ریاست ستاد هماهنگی شوراها و نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: نقطه عملیاتی در تبدیل مدیریت شهری از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی رشد محسوب می‌شود و جهش در دوره جدید شورایاران ایثارگر را نسبت به تعداد کل، قابل توجه و آن را از برکات معنوی در منطقه 12 دانست. 
 
طلایی ادامه داد: با فرهنگ و تفکر جهادی، اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی، جسارت، شجاعت و  کار بی منت و... باید از اعتبار و قداست شورایاری‌ها صیانت و دور جهت اهداف شورای استان‌ها گام برداریم. 

طلایی بیان کرد: شورایاران جدید باید از ظرفیت شورایاران قبلی و تجارب و دانش آن‌ها استفاده نموده و خدمت به مردم را سرمنشأ فعالیت خود قرار دهند. 

*ارتقاء کیفیت سکونت در منطقه 12 یکی از کار ویژه‌های شهردار تهران 

در این ادامه این نشست عابد ملکی شهردار منطقه 12 اظهار کرد: مشارکت شهروندان و سپردن امور شهر به آن‌ها در جامعه، کشور و یک نظام مردم سالار شجاعتی است که شورای شهر و مدیریت شهری در سال‌های  گذشته به خرج داده است. 
 
ملکی گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "دولت همدلی و همزبانی" نام گذاری شده است، این ارتباط بیش از بیش تقویت می‌شود. 

وی اظهار داشت: ارتقاء کیفیت سکونت در منطقه 12 یکی از کار ویژه‌های شهردار تهران است و امیدوارم با همکاری و مشارکت شورایاران و شهروندان معضلاتی که در حوزه آسیب‌های اجتماعی وجود دارد حل و فصل می‌شود تا منطقه‌ای در شأن شهروندان ایجاد شود. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: طلایی ، خدمت ، شورایاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار