آغاز بکار کنفرانس بین المللی گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع و رونمائی از مدل سرمایش جکتوری تراکمی

ششمین کنفرانس بین المللی گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع امروز با حضور بیش از ۵۰۰ کار‌شناس، محقق، استاد دانشگاه و مهندسان مشاور، پیمانکاران تولید و تامین کنندگان تجهیزات و سیستمهای تاسیساتی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، ترکیه، آلمان، فنلاند، عمان، پاکستان و دفتر برنامه محیط زیست ملل متحد در محل پژوهشگاه صنعت نفت آغاز بکار کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از ششمین کنفرانس بین المللی گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع در این کنفرانس بین المللی که بزرگ‌ترین اجتماع علمی و فنی مهندسان تاسیسات کشور و یکی از مهم‌ترین کنفرانس‌های علمی مطرح منطقه خاورمیانه است، برای نخستین بار مدل سرمایش اجکتوری تراکمی خورشیدی و سه سیستم جدید انرژی خورشیدی طراحی شده به دست متخصصان ایرانی مطرح و رونمائی شد .

در ششمین کنفرانس بین المللی گرمایش، سرمایش که به مدت سه روز ادامه می‌یابد، همچنین مهم‌ترین روش‌های مصرف انرژهای نوین از جمله انرژی هسته‌ای، خورشیدی و دینامیکی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاونان وزارتخانه‌های نفت، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، سازمان انرژی اتمی، سازمان بهینه سازی مصرف سوخت و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی برخی دیگر از حاضران و شرکت کنندگان در ششمین کنفرانس بین المللی گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع هستند. در این کنفرانس از میان ۲۵۵ مقاله دریافتی ۵۵ مقاله بصورت شفاهی ارائه خواهد شد.

دبیر علمی ششمین کنفرانس بین المللی گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع گفت: در برگزاری این کنفرانس تلاش شده از همه ظرفیتهای علمی و تحقیقاتی بخش‌های مختلف کشور بهره گیری شود.

دکتر عباس عباسی افزود: ظرفیت‌ها و توانمندیهای فراوانی در بین محققان داخلی در حوزه تاسیسات ساختمانی وجود دارد و در تلاش هستیم که این کنفرانس بستری برای ارائه این پتانسیل و ایجاد فضایی برای شبکه‌های تحقیقاتی باشد.

دبیر اجرائی ششمین کنفرانس بین المللی گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع نیز گفت: در اطلاع رسانی این کنفرانس بسیار تلاش کرده‌ایم تا همه استانهای کشور در آن حضور داشته باشند لذا هر ساله شاهد حضور شرکت کنندگان از سازمان‌ها و شرکتهای متنوع با دیدگاه‌ها و رویکردهای متفاوتی از سراسر کشور هستیم.

علی شالباف خاطر نشان کرد: یکی از ویژگیهای برجسته کنفرانس‌های بین المللی گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع که آنرا از سایر رویدادهای مشابه در داخل کشور متمایز کرده، استقبال و پذیرش آن در فرا‌تر از مرزهای کشوراست.

وی اضافه کرد: این کنفرانس را محل تعامل همه دست اندرکاران و بازیگران صنعت می‌دانیم زیرا بدون حضور همه ذینفعان، امکان ایجاد فضایی برای نوآوری تکنولوژیک و رشد خلاقیت وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار