حفظ جایگاه توانبخشی در گرو مشارکت دانشگاهیان/سلامت معنوی جامعه چشم انتظار باز توانی است

نشست ‌هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با موضوع جایگاه توانبخشی در نظام سلامت برگزار گردید.

محمد علی حسینی عضو هیئت علمی گروه آموزشی مدیریت توانبخشی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و در راستای نشست هم‌اندیشی اساتید و نخبگان خاطر نشان کرد: به همت مرکز هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگا، محور این نشست به عنوان جایگاه توانبخشی در نظام سلامت و در راستای سمینار ملی مدیریت توانبخشی مورد بحث و بررسی اساتید و فرهنگیان قرار گرفت. 

وی در ادامه اظهار داشت: ساختار، تعریف و عملکرد های حوزه توانبخشی و اینکه تولیت و مدیریت حوزه توانبخشی چگونه باشد، تدوین نقشه راه توانبخشی و از همه مهمتر ورود عرصه سلامت معنوی توانبخشی معنوی در کنار توانبخشی جسمی، روانی و اجتماعی از دیگر موارد مطرح شده از سوی اساتید و نخبگان در این جلسه بود. 

وی در ادامه از برگزاری کارگروه تخصصی سلامت معنوی، ابعاد، شاخصه‌ها و نحوه ارائه مراقبت‌های توانبخشی معنوی به همت مرکز هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دفتر نهاد مقام معظم رهبری و مشارکت فعالانه اساتید دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در طراحی و تدوین بسته‌های حمایتی توانبخشی معنوی خبر داد. 




انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار