گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران؛

ایروانی: بزرگترین معضل ما نداشتن مکان مناسب برای تمرین است

نایب رئیس فدراسیون دوچرخه سواری بانوان گفت: یکی از بزرگترین معضلات ما بویژه در شهرستان‌ها نبودن مکان مناسب برای تمرینات دوچرخه سوران است.

ایروانی: بزرگترین معضل ما نداشتن مکان مناسب برای تمرین استناهید ایروانی، در گفتگو با خبرنگار ورشی باشگاه خبرنگاران، گفت: یکی از مشکلات ما در رشته دوچرخه سواری عدم مکان مناسب برای تمرینات دوچرخه سواران است و بانوانی که در جاده و کوهستان تمرین می‌کنند به این منظور با مشکلات زیادی مواجه اند. 
 
وی افزود: البته ما با مسئولین استان‌ها مذاکراتی در این خصوص انجام داده‌ایم تا مکان‌های مناسبی که بانوان راحت در آنها فعالیت کنند برای آنها در نظر بگیریم.
 
ایروانی در این خصوص تصریح کرد: البته  در تهران کمتر با این مشکل مواجه هستیم، اما در استان‌های مختلف با مشکلات متفاوت ‌تری در این راستا دست و پنجه نرم می‌کنیم از جمله استان‌ خراسان رضوی، قزوین و سمنان 3 استانی هستند که بانوان با مشکلات بیشتری در آن‌ها مواجه می‌شوندو در حال پیگیری کمبود مکان مناسب برای بانوان دوچرخه سوار به منظور سهولت در تمرینات آنها هستیم.
 
نایب رئیس بانوان فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص برگزاری اردوها گفت: 23 خرداد ماه اردوی مسابقات قهرمانی کشور کوهستان را خواهیم داشت که با برنامه ریزی استان‌ها هنوز زمان دقیق آن معلوم نیست. 
 
وی در خصوص کسب سهمیه گفت: در بخش تیم ملی بانوان هنوز کسب سهمیه نشده است، اما به منظور حضور در بازی‌های آسیایی باید تلاش خود را انجام دهیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار