سبحانی:

سفرهای استانی دلیل تاخیر در نام برنده بود/با اعلام نتیجه مزایده شایعات از بین می‌رود

مشاور زئیس سازمان خصوصی سازی کشور گفت: در سریعترین زمان ممکن نتیجه مزایده سرخابی‌ها را اعلام می‌کنیم و به شایعات پایان می‌دهیم.

سفرهای استانی دلیل تاخیر در نام برنده بود/با اعلام نتیجه مزایده شایعات از بین می‌رودجعفر سبحانی در گفتگو با خبرنگار ورشی باشگاه خبرنگاران گفت: دلیل تاخیر را روز گذشته اعلام کردیم اما باز هم مجددا توضیح‌ می‌دهم که برنده مزایده معرفی نشد به دلیل اینکه یکی از استعلام‌ها به دست ما نرسیده بود.

وی ادامه داد: در مزایده‌های قبل تعداد شرکت کننده‌ها  کمتر بود اما این بار به دلیل بررسی 4 شرکت حقوقی حاضر در مزایده نیاز به وقت بیشتری نیاز داشت و 3 مرجعی که باید استعلام خود را به دست ما می‌رساندند به دلیل سفرهای استانی تاخیری در وصول یکی از آنها بود که در سریعترین زمان ممکن حل خواهد شد.

سبحانی گفت: مجلس و نمایندگان محترم و دولت حساسیتی نسبت به واگذاری این 2 تیم ندارند اما سرنوشت باشگاه‌ها برایشان مهم است و مطمئن باشید زمانیکه برنده اعلام شود تمامی شایعات در این باره به پایان می‌رسد.

وی در خاتمه بیان کرد: این احتمال وجود دارد که نتایج استعلام و صورت جلسه ها امروز به دست مسئولان سازمان خصوصی سازی برسد و برای اینکه جانب احتیاط را رعایت کنیم شاید فردا اعلام نتایج کنیم و از طرف دیگر برای اینکه بازی پرسپولیس در مقابل الهلال نیز با حاشیه روبه رو نشود قرار شد که طی همین 2 روز نتایج مزایده چهارم سرخابی‌ها را اعلام کنیم تا داستان این 2 باشگاه به پایان برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار