شیخ‌الاسلام در گفتگو با با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

وهابیت مادر ایدئولوژیک تروریسم در منطقه

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: این خشونت‌گرایی که در منطقه می‌بینیم توسط انگلیس در بطن مذهب خود ساخته وهابیت که مادر ایدئولوژیک تروریسم است پی‌ریزی شد و هدف آن ایجاد درگیری میان گروه‌های اسلامی بود تا از هدف اصلی که مبارزه با استکبار است غافل شویم.

"حسین شیخ‌الاسلام" در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به این که آمریکا حامی اصلی تروریسم در منطقه است، اظهار داشت: ایالات متحده هیچ برنامه‌ای برای تقابل با تروریسم ندارد چرا که خود آن را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: "هیلاری کیلنتون" بعد از ماجرای "بن لادن" رسما در سنای آمریکا اعلام کرد که القاعده را ما ایجاد کردیم و اکنون باید آن را نابود کنیم.

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این خشونت‌گرایی که در منطقه می‌بینیم توسط انگلیس در بطن مذهب خود ساخته وهابیت که مادر ایدئولوژیک تروریسم است پی‌ریزی شد و هدف آن ایجاد درگیری میان گروه‌های اسلامی بود تا از هدف اصلی که مبارزه با استکبار است غافل شویم.

شیخ‌الاسلام افزود: واقعیت امر این است که هر کجا گروه تروریستی داعش تضعیف شد آمریکا به کمک آن آمد حتی در مواردی به گفته خودشان برای آن‌ها از آسمان اسلحه ارسال کرد! و امروز نیز می‌بینیم که آن‌ها در یمن به کمک گروه تروریستی القاعده شتافتند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همگان می‌دانند که نتانیاهو دشمن بی‌چون و چرای جهان اسلام است و این سوال مطرح می‌شود که چرا باید حاکمان عربی به صورت علنی از رابطه خود با رژیم صهیونیستی پرده بردارند، و همه این‌ها نشان از اهداف شوم استکباری و در یک کاسه بودن دست آنها دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار