گام های اساسی برای رونق فعالیت ها:

رشد 53 درصدی تولید شرکت دخانیات ایران در 2 ماهه سال 94

بر اساس برنامه ریزی ها و هدف گذاری صورت گرفته ، میزان تولید شرکت دخانیات ایران در سال جاری به طور چشمگیری رو به افزایش است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت دخانیات ایران؛ این شرکت با تولید یک میلیارد و 765میلیون نخ انواع سیگار در دو ماهه اول سال 94 توانست رشد 53 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل رقم بزند. براساس آمار ، تولید شرکت دخانیات ایران از یک میلیارد و 151میلیون نخ سیگار در 2ماهه اول سال 93 به یک میلیارد و 765میلیون نخ افزایش یافته است که این افزایش بیانگر برنامه ریزی و هدف گذاری موثر شرکت در سال 1394 می باشد.

طی سال 93 تولید انواع سیگارت در شرکت دخانیات ایران با افت قابل ملاحظه ای روبرو شد و به حدود 9 میلیارد نخ در سال 93 کاهش یافت اما پیش بینی می شود، با تدابیر هیات مدیره و مدیریت شرکت و همکاری خوب کارگران و هدف گذاری صورت گرفته برای سال 94 ، میزان تولید انواع سیگار در این شرکت به حدود 15 میلیارد نخ افزایش یابد که حاکی از 66 درصد رشد می باشد.

به این ترتیب میزان استفاده از ظرفیت های قابل بهره برداری در خطوط تولید نیز از افزایش قابل ملاحظه ای برخوردار خواهد شد و از 21 درصد در سال قبل به 38 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار