کرمان،

خریداران 200گوسفند باچک تقلبی دستگیرشدند

رئیس دادگاه عمومی شهرستان ارزوئیه از دستگیری سه کلاهبردار سابقه دار در رابطه با خرید احشام با چکهای تقلبی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبنا به اعلام روابط عمومی دادگستری کرمان،عنایت اله دهقانی در تشریح جزئیات این خبر گفت :در پی اطلاع واصله از منابع محلی و شکایت تعدادی از اهالی مبنی بر اینکه چند نفر با گویش لری کردی، اقدام به خریداری تعدادی از گوسفندان عشایر منطقه با چکهای تقلبی می نمودند.

با توجه به حساسیت ،موضوع شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت وی افزود: با همکاری مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ارزوئیه تعداد سه نفر متهم که دو نفر غیر بومی و دیگری بومی بود، با دستور قضائی دستگیر شدند .

این مقام قضائی ابراز داشت: در پی اقرار و اعتراف متهمین مشخص گردید که تا کنون ۲۰۰ راس احشام با توسل به وسایل متقلبانه خریداری نموده اند.

دهقانی افزود: با توجه به سوابق متعدد کیفری متهمان غیربومی و مباشرت در جرم هر یک از آنها به تحمل سه سال حبس تعزیری و پانصد و هشتاد میلیون ریال جزای نقدی و رد مال در حق شاکی خصوصی محکوم و همچنین متهم غیر بومی که نقش معاونت در جرم را داشته و شناختی نسبت به مالباختگان داشته است به تحمل یکسال حبس تعزیری و به مبلغ سی میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم گردید.


انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.