شهردار منطقه 22 مطرح کرد؛

امروز ما امنیتمان را مدیون شهدا و جانبازان هستیم

شهردار منطقه 22 در آیین بزرگداشت مقام قهرمانان عملیات غرور آفرین بیت المقدس گفت: « ما امروز به شهدا و تمامی دلیرمردانی که به بهای وجودشان، آزادی و امنیت را به ما ارزانی داشتند، مدیونیم و دستشان را می بوسیم.»

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، قاسم مولایی شهردار منطقه 22 ، با تبریک فرخنده اعیاد شعبان همچنین سالروز فتح خرمشهر به شرکت کنندگان در مراسم و پاسداشت یاد و خاطره حماسه سازان 8 سال دفاع مقدس اظهارکرد: « اگر امروز در آسایش و رفاهیم، همه مدیون دلاورمردیهای رزمندگان سالهای جبهه و جهاد است. نباید فراموش کنیم چه کسانی رفتند تا این انقلاب برقرار بماند.  و اگر امروز دشمن جرات تعرض به کشورمان را ندارد، به برکت وجود رهبر شجاع و دلیر است. افتخار می کنیم امروز در این جایگاه به مردمی ولایت مدار و شهید پرور خدمت می کنیم.»

درادامه امیر سرتیپ گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش  با تقدیر از شهردار منطقه 22 تصریح کرد:« عملیات بیت المقدس بزرگترین و موثرترین عملیات دوران دفاع مقدس بود که در بازه زمانی 26 روزه به ثمر رسید و بزرگترین طلیعه آن فتح خرمشهر بود. این فتح الفتوح نه تنها کمر لشکر صدام بلکه کمر راهبردها و تاکتیکها و تکنولوژی کشورهای حامی صدام و رژیمهای مسلط بر شرق و غرب را نیز شکست.

امیر سرتیپ رحیم زاده از معاونان فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در ادامه این مراسم با اشاره به ضرورت و اهمیت برگزاری چنین همایش‌هایی با هدف گرامیداشت و پاسداشت رشادت‌های رزمندگان جنگ تحمیلی گفت:اگر امداد غیبی و نصرت خداوند در آن برهه از زمان نبود، با محاسبات نظامی آن روز این پیروزی در مقابل رژیمی تا دندان مسلح که برای براندازی این نظام و کشور تلاش می‌کرد، به دست نمی‌آمد البته باید در نظر داشته باشیم که این نصرت‌ها مختص آن زمان و آن دوران نیست بلکه تا زمانی که ما پشت رهبر فرزانه انقلاب و فرمانده کل قوا بایستیم و با تمام توان خود در صحنه حاضر شویم، پیروزی عظیم بدست خواهد آمد.»

تقدیر از شهردار منطقه 22 به دلیل نگاه ویژه وی به موضوع دفاع مقدس و اجرای برنامه های فرهنگی در این حیطه با اهدای تندیس و قاب نقاشی از آزادسازی خرمشهر نیز بخشی از این برنامه بود.

گفتنی است در این برنامه از کتاب دشمن پشت دروازه های شهر برگرفته از خاطرات سرهنگ علیرضا قمری رونمایی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار