اصفهان؛

امضا تفاهم نامه همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و استانداری اصفهان

سازمان حفاظت محیط زیست و استانداری اصفهان تفاهمنامه ای را با موضوع تدوین و اجرای برنامه های مدیریت مناطق چهارگانه امضاء کردند.

امضا تفاهمنامه همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و استانداری اصفهانبه گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان تفاهم نامه اجرای طرحهای مدیریتی در مناطق چهارگانه ظهر امروز به امضای معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و رسول زرگرپور استاندار اصفهان رسید.

معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان بیان کرد: مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان حفاطت محیط زیست شامل پارک ملی، مناطق حفاظت شده و آثار طبیعی ملی، پناهگاه های حیات وحش است که رویکرد سازمان از حفظ صرف به سمت بهره برداری پایداری از این مناطق در حرکت است.

وی ادامه داد: به همین منظور مطالعات جامع و تفصیلی مناطق در حال انجام است نهایتا این مطالعات منجر می شود طرح بهره برداری پایدار اجرایی شود.

یوسف پور با اشاره به اینکه تفاهمنامه در راستای سند چشم انداز 20 ساله کشور و بهره مندی خردمندانه از برنامه زیستی و با پنج تعهد تنظیم شده است، گفت: بر اساس این تفاهمنامه، استانداری اصفهان متعهد شد برای تدوین و اجرای برنامه های مدیریت مناطق چهارگانه و ایجاد زیرساخت ها در مناطق زیر مدیریت خود نسبت به تسریع، تامین و پایدار کردن بودجه های سنواتی اقدام کند.

وی با تاکید بر اینکه این تفاهمنامه تا پایان برنامه ششم توسعه کشور معتبر و لازم الاجرا خواهد بود، افزود: اداره حفاظت محیط زیست اصفهان هم متعهد شد که با جلب مشارکت مردمی و حمایت ملی از طریق تشکل های مردمی در این زمینه اقدام کند.


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.