کارشکنی عربستانی ها در میزبانی از پرسپولیس ایران

از معطلی‌های بی مورد در فرودگاه و چهره نگار‌ها تا تمرین در لابی هتل!

عربستان طبق سنوات گذشته میزبانی مناسبی را از ایران در ورزش انجام نداد و حاشیه پردازی اولین تهاجم بی ثمر الهلالی ها در مقابل پرسپولیس بود.

از معطلی‌های بی مورد در فرودگاه و چهره نگار‌ ها  تا تمرین در لابی هتل!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در ساعت 15 روز یکشنبه می بایستی به ریاض سفر می‌کرد و بنا بر پیش بینی‌های موجود این تیم در اولین کارشکنی عربستان با 5 ساعت تاخیر پرواز کرد و به فرودگاه ریاض رسید و این تازه اول ماجرا بود.

هنگامی که هواپیمای چارتر پرسپولیسی‌ها قصد فرود بر روی باند فرودگاه ریاض را داشت، اتاق فرمان به خلبان هواپیما اجازه نشاندن هواپیما را نداد  زیرا اعلام شده بود که هواپیمای سرخپوشان باید در باند دیگری فرود می‌آمد.

پس از ورود به فرودگاه ریاض اهمال کاری عربستانی ها برای تعین گیت عبوری بازیکنان پرسپولیس و انگشت نگاری و چهره نگاری بالغ بر 4 ساعت معطلی را به همراه داشت.

محمود خوردبین با توجه به میزبانی صورت گرفته از الهلال در تهران عنوان کرد: میزبانی و برنامه‌ریزی باشگاه پرسپولیس در تهران برای اینکه تیم مهمان در بهترین شرایط رفاهی قرار داشته باشد، اصلا به خوبی پاسخ داده نشد.

وی اعلام کرد: با رسیدن پرواز تیم الهلال به تهران 6 گیت ویژه بای انجام امور مربوط به تیم الهلال باز شد تا آنها در سریعترین زمان ممکن فرودگاه را ترک کنند و از لحظه باز شدن درهای هواپیما تا زمان استقرار در اتوبوس برای حرکت به سمت هتل، کمتر از یک ساعت زمان برد، در حالیکه وقتی ما به ریاض رسیدیم فقط یک گیت به انجام امور تیم اختصاص یافت و در نتیجه بازیکنان بیش از 3 ساعت و 30 دقیقه در فرودگاه معطل شدند.

محمود خوردبین در جلسه هماهنگی پیش از بازی در حضور نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا به انتقاد از عملکرد طرف عربستانی و باشگاه الهلال پرداخت و به جهت مشکلات پیش آمده، اعتراض رسمی کرد.

هتل محل اقامت سرخپوشان تا محل برگزاری مسابقه فاصله 50 دقیقه ای دارد.

در گام بعدی؛ برانکو ایوانکوویچ که قصد داشت شاگردانش را برای آماده شدن به سالن مسابقه ببرد تا بازیکنان ریکاوری‌های پیش از بازی را انجام دهند با ممانعت مسئولان هتل محل اقامت سرپوشان پایتخت مواجه شد.

در این خصوص مسئولان هتل اذعان داشتند که جهت استفاده از فضای بدنسازی سرخپوشان می‌بایستی  مبلغ 1500 ریال عربستان یعنی حدود 4 میلیون تومان پرداخت نمایند و سپس از آن استفاده کنند.

پس از این اتفاقات برانکو مجبور شد تا از لابی طبقه اول هتل ماریوت برای گرم کردن و آماده سازی تیمش استفاده کند، اتفاقی که تعجب حاضران در هتل محل اقامت پرسپولیسی‌ها را در پی داشت و آنها باور نمی‌کردند که نمایندگان ایران از این امکانات، پیش از دیدار برابر الهلال استفاده کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
mehdi
۲۱:۱۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
من موندم چرا کشورمون بااین کارشکنیا کنار میادو اقدام بسیار جدی انجام نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۱۹:۳۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
کلا” واسشون متاسفم اینه رسم مهمون نوازی. :( :(
آخرین اخبار