بهمن گودرزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

متاسفانه نظر کارگردان درباره زمان اکران فیلم‌ها مهم نیست

راضی بودن یا نبودن کارگردان از زمان اکران فیلم‌هایشان فرقی به حال شورای صنفی نمایش ندارد، متاسفانه نظر کارگردان در مورد زمان اکران فیلم‌ها مهم نیست و فقط باید منتظر انتخاب شورای صنفی بمانند.

متاسفانه نظر کارگردان درباره زمان اکران فیلم‌ها مهم نیستبهمن گودرزی، کارگردان در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: داستان از این قرار بود که به دنبال فیلم «شیش‌و‌ بش» ادامهٔ آن در واقع قسمت دوم «شیش‌ و‌ بش» ساخته شود در‌‌ همان مضمون و انتخاب‌‌ همان بازیگران ولی به دلیل نامناسب دیدن آن بازیگران در آن مقطع زماني و فعالیت آن‌ها در فیلم‌ها مشابه این کار صورت نگرفت تا سال ۹۲ فیلم «آتیش‌بازی» را با موضوع کمدی ساختیم.

وی در ادامه گفت: نظر کارگردانان در مورد زمان اکران فیلم‌هایشان متاسفانه تاثیرگذار نیست و کارگردان باید منتظر انتخاب زمان مناسب برای نمایش فیلم‌هایشان از طرف شورای نمایش بمانند.

گودرزی افزود: عدم استفاده از افراد متخصص در کار‌ها باعث پایین آمدن کیفیت کار می‌شود و این در ‌‌نهایت مانند سمی برای کار محسوب می‌شود.

این کارگردان در ادامه گفت: هر کاری محدودیت‌ها و مشکلات خاص خود را دارد و باید روند خودش را طی کند، نمی‌توان گفت کار هیچ مشکلی نداشت فقط اینکه مشکل خاص و جدی نداشت و من از روند کار رضایت دارم.

گودرزی افزود: شاخص انتخاب بازیگران را بودن آن‌ها با نقش‌های پیشنهادی و توانمندی‌های لازم برای ایفای نقش ویژگی‌های چهره در جذب مخاطب می‌دانم.

وی در ادامه گفت: نظری درمورد تبلیغات اولیه فیلم ندارم به دلیل اینکه فیلم تازه به اکران رسیده ولی قابل ذکر است که بودجه‌های کافی برای تبلیغات محیطی (بیلبورد‌ها) و پوسترهای در سطح شهر که نرخ‌های بالایي دارند وجود ندارد ، پس ما برای فیلم‌ «آتیش بازی» تبلیغات محیطی انجام ندادیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار