سردار اشتری:

تلفات حوادث رانندگی 7 درصد کاهش پیدا کرد

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تلفات ناشی از تصادفات در سال 93 نسبت به سال 92 کاهش 7 درصدی داشته است.

تلفات حوادث رانندگی 7 درصد کاهش پیدا کردبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار اشتری فرمانده ناجا در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور ناجا که صبح امروز (چهارشنبه) در شهرک آزمایش برگزار شد، اظهار کرد: سفرهای مردم در فروردین سال جاری در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه پلیس راهور نماد قانون‌گرایی و تابلوی نیروی انتظامی است، گفت: مردمی ترین و اجتماعی ترین و شاید شایسته و پرمشغله ترین پلیس‌ها مجموعه پلیس راهور بوده، چرا که بیشترین تعامل با مردم در شهر و جاده بر عهده این مجموعه است.

سردار اشتری ادامه داد: تلفات ناشی از تصادفات در سال 93 نسبت به سال 92 کاهش 7 درصدی داشته است.

فرمانده ناجا افزود: در سال 84، 7 میلیون وسیله نقلیه وجود داشت و تعداد کشته شدگان در تصادفات 28 هزار تن بوده است اما در سال 93 تعداد وسایل نقلیه به 17 میلیون و تعداد کشته شدگان به حدود 17 هزار تن رسیده است.

سردار اشتری عنوان کرد: مقام معظم رهبری به عنوان پدر معنوی ما از کشته شدن حتی یک نفر در تصادفات ناراحت و نگران است و در ملاقاتی هم که با ایشان داشتیم، فرمودند کشته شدن یک نفر در تصادفات هم برای ما زیاد است که در همین راستا برای رسیدن به این هدف و تحقق گفته مقام معظم رهبری، نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌ها هستیم چرا که در وقوع یک تصادف، دستگاه‌های زیادی مقصر هستند.

وی در پایان گفت: اقتدار پلیس میبایست همراه با رفعت و رفتار مناسب با مردم باشد، چرا که این نشانه شخصیت و اخلاق مداری پلیس راهور است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تلفات ، حوادث ، رانندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار