حمید رضا آذرنگ:

سادگی من و نعمت را به هم گره زد

صداقت و سادگی نعمت سبب گره خوردن من و او و خلق این نقش شد.

حمید رضا آذرنگ، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران درخصوص ایفای نقشش در سریال «جاده قدیم» گفت: زمانی که قرار بود محمد حسین لطیفی کارگردانی «جاده قدیم» را به عهده بگیرد با من تماس گرفت و قرار ملاقات من و امیر سهرابی را ترتیب داد و نقش نعمت به من سپرده شد.

لطیفی به دلیل مشغله‌ کاری نتوانست با ماه همراه شود و این افتخار از من گرفته شد اما 5 ماه در کنار بهرام بهرامیان بودیم و کار کردیم.

وی در ادامه افزود: وقتی قرار است نقشی را بازی کنی فرقی نمی‌کند آن روستایی یا شهری، فقیر یا پولدار باشد باید آنقدر به نقشت نزدیک شوی که مخاطب فاصله‌ای بین تو و آن نقش حس نکند.

این وظیفه‌ بازیگر است و اگر نزدیکی نقش و بازیگر اتفاق نیافتد حتماً کم کاری رخ داده است.

این بازیگر پیرامون شخصیت نعمت عنوان کرد: نعمت مانند دیگر روستاییان صداقت خاصی دارد. نکته‌ای که در دنیای صنعتی و مدرن شهری کمتر به چشم می‌خورد. من و نعمت به وسیله‌ی همین سادگی به هم گره خوردیم و این نقش اتفاق افتاد.

وی درخصوص تأثیر گریم عبدالله اسکندری بر نحوه‌ی ایفای نقش، خاطرنشان کرد: گریم قبلی یکی از بزرگترین مکمل‌های بازیگر است و تأثیری که هر گریمور می‌گذارد کمتر از کارگردان نیست.

عبدالله اسکندری افتخار هنر این مرز و بوم است و عقبه‌ای دارد که وقتی انسان نگاه می‌کند سر تعظیم برای او فرود می‌آورد و با گریم عبدالله اسکندری نقشمان باورمان می‌شود.

آذرنگ پیرامون گروه پشت صحنه «جاده قدیم» خاطر نشان کرد: یک گروه پشت پرده فوق العاده خوب داشتیم و همه با تمام وجود برای خوب شدن کار تلاش کردند و با زحمات شبانه‌روزی از جان مایه گذاشتند.

این بازیگر در پایان گفت: امیدوارم مردم با سریال «جاده قدیم» ارتباط برقرار کنند و از آن خوششان بیاید.

گفتنی است؛ سریال «جاده قدیم» به کارگردانی بهرام بهرامیان از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار