خلاصه اخبار حوزه دولت در 24 ساعت گذشته

حوزه دولت در 24 ساعت گذشته رویدادهایی را پشت سر گذاشته که در زیر می‎خوانید.

**باشگاه خبرنگاران: معاون اول رییس جمهور در پیامی فرا رسیدن سالگرد استقلال اردن هاشمی را به نخست وزیر این کشور تبریک گفت.


**باشگاه خبرنگاران: دفتر رییس جمهوری در پیامی با قدردانی از استقبال پرشور مردم شهریار، ملارد و شهر قدس از کاروان تدبیر و امید، تصریح کرد که این منطقه به عنوان دروازه غربی پایتخت، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه پایدار، به ویژه در زمینه‌های کشاورزی و صنعتی دارد.

**باشگاه خبرنگاران: "محمدجواد ظریف" وزیر خارجه کشورمان در حاشیه سفر منطقه‌ای خود به کویت با "چاووش اوغلو" وزیر خارجه ترکیه دیدار وگفتگو کرد

**باشگاه خبرنگاران: روز دوم گفت‌وگوهای هسته‌ای کشورمان در وین با برگزاری جلسات کارشناسی و رایزنی معاونین وزیر امورخارجه ایران و هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا به منظور نگارش متن توافق جامع پیگیری می‌شود.

**باشگاه خبرنگاران: "محمد جواد ظریف" وزیر خارجه کشورمان در آستانه نشست سازمان همکاری‌های اسلامی در کویت و هم‌زمان با سفر منطقه‌ای خود به عمان و کویت، پیامی را با عنوان  "سلام بر همسایگان، این است پیام ایران" منتشر کرد.

**باشگاه خبرنگاران: "محمد جواد ظریف" وزیر امورخارجه کشورمان خطاب به سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، گفت: چرا به کمپ دوید می‌روید در حالیکه ما کنار شما هستیم و می‌خواهیم با شما رابطه خوبی داشته باشیم؛ درحالیکه که امریکا خیر خواه شما نیست و به دنبال تحقق منافع خود است.

**باشگاه خبرنگاران: "حمید چیت چیان" وزیر نیرو  گفت: در حوزه روابط عمومی دچار یک خلأ جدی هستیم و باید بتوانیم ارتباط موثر و سازنده با مردم ایجاد کنیم.

**باشگاه خبرنگاران:سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و ارتشبد سرگئی شایگو وزیر دفاع جمهوری فدراسیون روسیه در گفتگوی تلفنی آخرین وضعیت روابط دفاعی و همکاری های فنی و نظامی دو کشور و مسائل منطقه ای و بین المللی را مورد تبادل نظر قرار دادند.

**باشگاه خبرنگاران: مراسم بزرگداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) از شب 14 خرداد با سخنرانی رئیس جمهوری در حرم مطهر امام آغاز خواهد شد.

**باشگاه خبرنگاران: وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در نشست سازمان همکاری‌های اسلامی در کویت به این کشور سفر کرده است با همتای ازبکستانی خود دیدار کرد.

**باشگاه خبرنگاران: عضو ارشد تیم مذاکره کننده ایران مراحل آخر نگارش متن توافق نهایی را پیچیده‌تر، ریز‌تر و جدی‌تر ارزیابی کرد و گفت: مقید به زمان نیستیم بلکه یک توافق خوب با همه جزئیات مطلوب خود می‌خواهیم.

**باشگاه خبرنگاران: رییس جمهوری، توسعه اقتصاد خلاق را گامی بزرگ در راستای اقتصاد مقاومتی دانست و بر لزوم تسهیل و حمایت از ورود گسترده بخش خصوصی به ویژه انجمن های تخصصی به این مقوله و استفاده از تجربیات جهانی تأکید کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: خلاصه ، اخبار ، دولت ، 24 ، ساعت ، گذشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار